TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En lilla Celica MK6 GT2.0

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #16595  av kennethx

Står parkert rett oppe i veien her. Min fetter har sett, kansje, eieren kjøre den. Det er en kvinne. Jeg stoppet ved bilen i dag og festet et lite TS-OGN visittkort under vindusviskeren. Gløttet så vidt inn i bilen, og på passasjersetet så det som må kunne beskrives som kvinnelige tilbehør...veske og annet dilldall...

Så, om vedkommende er på nett og tar turen innom, blir det første kvinnelige medlem fra Bergen da?
 #16605  av chris

kennethx skrev:Står parkert rett oppe i veien her. Min fetter har sett, kansje, eieren kjøre den. Det er en kvinne. Jeg stoppet ved bilen i dag og festet et lite TS-OGN visittkort under vindusviskeren. Gløttet så vidt inn i bilen, og på passasjersetet så det som må kunne beskrives som kvinnelige tilbehør...veske og annet dilldall...

Så, om vedkommende er på nett og tar turen innom, blir det første kvinnelige medlem fra Bergen da?
Vil tro det ja ;)