Byttet ws inatt sammen med donk2k. Ble selvfølgelig litt plundring med låseringen på ws staget hehe.
Men det som er rart, lader like mye i 1st og 2nd gir som resten mer eller mindre, og t-vsv er innkobblet, har heller ikke bc kobblet inn, byttet vacumslangene så skal ikke være problemet der heller.
I 1st og 2nd lader jeg 0,95 bar
I 3,4 og 5gir lader den maks på 1.05bar.
Har jo fjernet katalysatoren min, men synes det er rart ladetrykket skal øke så mye av den grunn, og turboen er en helt orginal ct26 også. Skulle faktisk ønske jeg kunne lade litt lavere noen ganger hehe.
Så begyner og lure på hva som må til, skjønner ikke hva det er som gjør at jeg ikke får lavere trykk, ikke var det mer en ca 2minus under testkjøring heller
Men det som er rart, lader like mye i 1st og 2nd gir som resten mer eller mindre, og t-vsv er innkobblet, har heller ikke bc kobblet inn, byttet vacumslangene så skal ikke være problemet der heller.
I 1st og 2nd lader jeg 0,95 bar
I 3,4 og 5gir lader den maks på 1.05bar.
Har jo fjernet katalysatoren min, men synes det er rart ladetrykket skal øke så mye av den grunn, og turboen er en helt orginal ct26 også. Skulle faktisk ønske jeg kunne lade litt lavere noen ganger hehe.
Så begyner og lure på hva som må til, skjønner ikke hva det er som gjør at jeg ikke får lavere trykk, ikke var det mer en ca 2minus under testkjøring heller
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000