TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshop modding

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #158362  av FireFox

Skal ha nye Sommer felger på kjærra, men det er vanskelig å si hva som passer best.. så jeg hadde håpet på at noen flinke photoshopere ville prøve et par felger på den :) *plz* :wink:

Lurer mest på hvordan OZ felgene passer..
Vedlegg
SMC_D.jpg
SMC_D.jpg (10.31 kiB) Vist 3921 ganger
superturisimoTWRC.jpg
superturisimoTWRC.jpg (11.13 kiB) Vist 3922 ganger
15-mesh.jpg
15-mesh.jpg (14.71 kiB) Vist 3922 ganger
IMG_1617.JPG
IMG_1617.JPG (275.81 kiB) Vist 2740 ganger

#158427  av lexusmann

Nå kan jeg absolutt INGENTING om Photoshop, så kan ikke hjelpe deg der...men forbered deg på at du må fram med den gamle tannbørsten hvis du går for en av de felgene der... :wink: Dog har jeg veldig sans for SMC sin felg...er skikkelig digg!! Men må være grusom å få ren, som sagt...

#158541  av FireFox

Hehe, har en tannbørste til overs, så det er ikke no stress :D

Men hvilke av felgene tror dere vil passe best? (om ikke det blir modda noe)

#158563  av celica1.8

hallo!
kan hjelpe deg.. men må ha bilder av bilen i den vinkelen felgene står.. skjønner??

eller bilder av felgene i den vinkelen bilen står 8)

det som er best er hvis felgen allerede står plassert på ein bil, pga. da får du med bremseskiva og sånt.. da vil det bli seende "ekte" ut.

:P

#158703  av FireFox

celica1.8 skrev:hallo!
kan hjelpe deg.. men må ha bilder av bilen i den vinkelen felgene står.. skjønner??

det som er best er hvis felgen allerede står plassert på ein bil, pga. da får du med bremseskiva og sånt.. da vil det bli seende "ekte" ut.

oki, skal se om jeg får tatt noen nye bilder :)

#158705  av sindrejl

tull, trenger da ikke de? hørt om distort? :P

kan godt hjelpe deg, men kan ikke ha bilde av bilen rett fra siden, eventuellt må felgene være bilde rett fra siden, ellers ser det urealistisk ut. Ta bilde litt mer på skrått så kan jeg modde disse felga til deg ;)

#158853  av celica1.8

var det ikkje det eg skreiv da??
:roll:

#158868  av FireFox

sindrejl skrev:

tull, trenger da ikke de? hørt om distort? :P

kan godt hjelpe deg, men kan ikke ha bilde av bilen rett fra siden, eventuellt må felgene være bilde rett fra siden, ellers ser det urealistisk ut. Ta bilde litt mer på skrått så kan jeg modde disse felga til deg ;)
Høres bra ut, må bare få tak i kamera først :)

#158901  av w-master

Den øverste felgen som er avbildet har jeg vurdert selv til våren...syns den er litt rå...luerer på hva prisen på den i 17" med dekk blir å koste hos shariff.... Men rå er den...

#159019  av FireFox

Tok et par bilder til idag.. ble jo ikke så veldig bra da, pga. lys og mye snø.. men kansje dere får brukt disse? :roll:

På forhånd takk ;)
Vedlegg
IMG_1629.JPG
IMG_1629.JPG (171.17 kiB) Vist 2722 ganger
IMG_1627.JPG
IMG_1627.JPG (226.1 kiB) Vist 2727 ganger
IMG_1631.JPG
IMG_1631.JPG (188.9 kiB) Vist 2730 ganger
IMG_1630.JPG
IMG_1630.JPG (167.2 kiB) Vist 2719 ganger
IMG_1628.JPG
IMG_1628.JPG (176.35 kiB) Vist 2740 ganger

#159024  av sindrejl

dårlig bilde, men klarer det meste ;)
Vedlegg
felger1.jpg
felger1.jpg (69.24 kiB) Vist 2729 ganger

#159025  av sindrejl

mer.. gadd ikke den siste ikveld :)
Vedlegg
felger2.jpg
felger2.jpg (70.38 kiB) Vist 2731 ganger

#159109  av FireFox

Ah, tusen takk sindrejl! :D Det så veldig bra ut ;)
Hvis du gidder så haddde det vært fint om du kunne prøve siste felgen oxo + en Compomotive felg jeg legger med ;)

på forhånd takk :)
Vedlegg
compomotive_mo.JPG
compomotive_mo.JPG (4.45 kiB) Vist 3719 ganger

#159826  av FireFox

Sindrejl: Lyst til å modde på de 2 siste felgene eller? :) du fikk det så bra til på de første bildene ;)

Er ikke så viktig med kompomotive felgen.. den blir litt i dyreste laget, men den SMC felgen sku jeg gjerne sett på :)

#160330  av sindrejl

uff var ikke så enkelt.. litt lat også jeg da :P
Vedlegg
felger4.jpg
felger4.jpg (48.5 kiB) Vist 2728 ganger
felger3.jpg
felger3.jpg (47.7 kiB) Vist 2725 ganger