TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• drivknute

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #158483  av sindrejl

Trenger ny drivknute venstre side foran på skitbilen, noen som vet hva som går overens osv? eller har til salgs?

#158575  av karl234

gir.no ;)

#158577  av sindrejl

thnx, men hadde ikke til st205 :(

#158706  av karl234

finn ut antall indre og ytre tenner på drivknuten så får du en allikevel, de lager dem selv der, sånn jeg fikk til min celica.;)

#158717  av sindrejl

ah flott, det var en fin sak :)

#158733  av karl234

:D husk at jeg ordnet 10% ts-ogn rabatt ;) må be om å få den :D
 #158784  av Morten

sindrejl skrev:Trenger ny drivknute venstre side foran på skitbilen, noen som vet hva som går overens osv? eller har til salgs?
http://www.fensport.co.uk/partsfiles/st205mech.htm

koster £75 brukt hos Fensport for drivakslingen. :wink:

#215966  av yeahliza

*vekke liv i en gammel tråd*

Høyre drivknute(yttre) har tatt kveld på min bil.. :/ Skulle hatt en ny, og fant da dette innlegget..
Stemmer det at gir.no lager selv? Isåfall, jeg trenger da å finn ut antall indre og ytre tenner på drivknuten !? Er det noen som VET svaret på den gåta da? :P
Eller noen som har andre tips om plasser som kanskje får tak i drivknute til meg!?

#215973  av sindrejl

yeahliza skrev:*vekke liv i en gammel tråd*

Høyre drivknute(yttre) har tatt kveld på min bil.. :/ Skulle hatt en ny, og fant da dette innlegget..
Stemmer det at gir.no lager selv? Isåfall, jeg trenger da å finn ut antall indre og ytre tenner på drivknuten !? Er det noen som VET svaret på den gåta da? :P
Eller noen som har andre tips om plasser som kanskje får tak i drivknute til meg!?
dem laget ikke, dem hadde på lager :D ring og bestill du ;) du trenger neppe å finne antall på indre og ytre heller da dem har drivleddet til bilen din i databasen sin tipper jeg..

#215979  av yeahliza

Har sendt de mail nå :) Så venter i spenning på svar..

#216080  av yeahliza

\o/
Da var drivknute i boks! 3000,- billigere enn Toyota! SYYYYYYKT!

#216104  av Speeder

yeahliza skrev:\o/
Da var drivknute i boks! 3000,- billigere enn Toyota! SYYYYYYKT!
Det er bra. Hovedgrunnen til at det er så dyrt hos Toyota er att de kun selger hele akselen.