TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tips til alle MR2 mk1 eiere!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#159075  av andre 1

Uff må ikke ødelegge en klasiker med sånt ræl !!

#159077  av cameleon

Smak og behag det hehe. Personlig synes jeg instrumentpanele som sitter org i mk1 ser helt for jævlig ut, men det er min mening :)

#159081  av sindrejl

cameleon skrev:Smak og behag det hehe. Personlig synes jeg instrumentpanele som sitter org i mk1 ser helt for jævlig ut, men det er min mening :)
enig der.. minuset med sånne skiver er at du ikke får like bra lys.. om du ikke kjøper glow da såklart som du sikkert har kjøpt :)

#159085  av Amund

syns at instrumentene i 87+ mr2-ene er helt ok!
Blir fort harry med noe sånt, min mening i vert fall....

#159086  av sindrejl

Amund skrev:syns at instrumentene i 87+ mr2-ene er helt ok!
Blir fort harry med noe sånt, min mening i vert fall....
87+ er faktisk mye penere enn 86 ja

#159156  av proson

sindrejl skrev:
cameleon skrev:Smak og behag det hehe. Personlig synes jeg instrumentpanele som sitter org i mk1 ser helt for jævlig ut, men det er min mening :)
enig der.. minuset med sånne skiver er at du ikke får like bra lys.. om du ikke kjøper glow da såklart som du sikkert har kjøpt :)
Jeg bestilte meg LED pærer for instrumentpanelet fra ebay, så lys blir det nok av;)

#159398  av Anders gullstein

De som er avbildet øverst der er da mk2 da. mk1 har ikke turteller som er "rund".

Synes ikke det er noe skrekkelig forskjell på 86 og 87 skivene jeg. Helt ok, men hadde vært tøffere med en turteller som hadde botnet helt ned slik som i Corolla :wink: .....men mere praktisk sånn racingmessig med en som viser maks øverst på skalaen da.

#159660  av proson

Anders gullstein skrev:De som er avbildet øverst der er da mk2 da. mk1 har ikke turteller som er "rund".

Synes ikke det er noe skrekkelig forskjell på 86 og 87 skivene jeg. Helt ok, men hadde vært tøffere med en turteller som hadde botnet helt ned slik som i Corolla :wink: .....men mere praktisk sånn racingmessig med en som viser maks øverst på skalaen da.
Jeg bestilte til mk1 , illustrasjonen viser bare farge og stiltype! Formen er selvfølgelig tilpasset instrumentpanelet til mk1! :roll: :wink:

#159677  av Anders gullstein

aha.... I see :)