Har problem med for høyt turbotrykk, i 2.gir noen ganger, men spesielt i 3. gir. Hadde mistanke om at det skulle være treghet, eller at wastegatestangen eller branketten som holder klokka skulle være bøyd, men alt ser greit ut.
Har testet wastegateklokka med turboen ute, og den begynner å åpne på 0.5 bar ca, og er helt ute på 1.0 bar.
Har ikke katalysator, 3" HKS eksos fra original downpipe, Turbo XS boostcontroller, Blitz luftfilter, og T-VSV(lavere turbotrykk på 1. og 2. gir) utkoblet.
Ellers så var eksosman. helt banan, så den blir planet.
Har testet wastegateklokka med turboen ute, og den begynner å åpne på 0.5 bar ca, og er helt ute på 1.0 bar.
Har ikke katalysator, 3" HKS eksos fra original downpipe, Turbo XS boostcontroller, Blitz luftfilter, og T-VSV(lavere turbotrykk på 1. og 2. gir) utkoblet.
Ellers så var eksosman. helt banan, så den blir planet.
[x] Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Limited Edition 4789/5000