TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utmont. av spiller i IS200 med sat.nav!

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #162367  av @lpher

Plagdes med å få ut spillern i en '99 IS200 idag...og har heller ikke funnet noe skjema på det...

Noen her..som har IS med sat.nav (da det er anderledes på disse) som har vært ut med originalspillern? :wink:

#163044  av ka

har typen jeg:) veldig enkelt egentlig,,,du vipper opp et lite deksel oppe med skjermen,der har du 2 skruer(stjerne) så drar du litt ut og oppover så løsner skjermen, og to 10mm skruer kommer til syne,skru ut de og saken er biff!(huske å ta de nede også;)

#163090  av @lpher

ka skrev:har typen jeg:) veldig enkelt egentlig,,,du vipper opp et lite deksel oppe med skjermen,der har du 2 skruer(stjerne) så drar du litt ut og oppover så løsner skjermen, og to 10mm skruer kommer til syne,skru ut de og saken er biff!(huske å ta de nede også;)
Hvor er dette dekselet da? :) Fant ikke noe form for deksel da vi v holdt på :wink:

#163150  av ka

kan prøve å ta et bilde i løpet av morgendagen.. men vis du studerer forsenkningen inn mot skjermen, så ser dui et lite hakk, stort nok til å stikke et lite skrujern i og vippe opp:)

#163161  av @lpher

ka skrev:kan prøve å ta et bilde i løpet av morgendagen.. men vis du studerer forsenkningen inn mot skjermen, så ser dui et lite hakk, stort nok til å stikke et lite skrujern i og vippe opp:)
Cool...thanx :)

#163248  av ka

her har du 1 bilde av min skjerm,bilder ble tatt med mobilen (hade ikke strøm på kamera, men jeg tror d er klart nok...
Vedlegg
navideksel_lexus.jpg
navideksel_lexus.jpg (20.92 kiB) Vist 1157 ganger

#163277  av @lpher

Ahh! Takker og bukker! :D

#163345  av ka

:wink:
ikke så vanskelig..