TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• garasje bilder

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #17463  av PwRmAd

Har endelig fått tømt garasjen for vann, så nå er det på an igjen :twisted:

Har et lite håp om å få lakk på bilen i løpet av neste mnd, så det er bare å mase så jeg holder meg i garasjen og ikke bare driver med ett hjuls slitasje med Z'en
Vedlegg
z1000.JPG
z1000.JPG (47.06 kiB) Vist 2483 ganger
DSC01140.JPG
DSC01140.JPG (54.02 kiB) Vist 2483 ganger
19.JPG
19.JPG (52.04 kiB) Vist 2483 ganger
felger.JPG
felger.JPG (49.05 kiB) Vist 2483 ganger
DSC00786.JPG
DSC00786.JPG (29.37 kiB) Vist 2482 ganger

#17470  av chris

Tømt garasjen for vann?? har du brukt den som badebasseng eller? ;)

Ser rått ut det der. Blir noget spesiell ser det ut som ;)
Må holde deg til bil vet du, og la tohjulingen stå litt ;)

#17490  av MR2turbo

Skal si det var blitt fremgang der i gården, ja :) Men enda endel godt arbeid igjen..
Men det ser skikkelig bra ut!!
Jeg siklet på de felgene der jeg og, men manglet to kroner når jeg hadde lyst til å bestille de... ;)

Hvilken farge tenker du å ha på bilen?

#17509  av MRQuoc

MR2turbo skrev: Jeg siklet på de felgene der jeg og, men manglet to kroner når jeg hadde lyst til å bestille de... ;)
Kunne bare spurt meg om de to kronene .. ;) :D :D

#17513  av chris

MRQ skrev:
MR2turbo skrev: Jeg siklet på de felgene der jeg og, men manglet to kroner når jeg hadde lyst til å bestille de... ;)
Kunne bare spurt meg om de to kronene .. ;) :D :D
Jeg skulle også klart å stilt med i hvert fall halvparten av de to kronene :D heftig rente såklart, men sånn er det bare :P

#17518  av CelicaTurbo

de så jo ikke akkurat billig ut de felgene der.. men ser frem til å se bilder av den bilen der når all styling er montert og den er ferdig lakkert :)

#17519  av Hobbes

Hvor har du kjøpt det panseret?

#17550  av erling

Driter vel lett i den grønne mopeden når go'sakene står å venter i garasjen...? :wink:
Hadde vært kult å hatt muligheten å svi såpass med penger på MR2en. Dette her må jo bli rått! :D

Hvordan blir det med tilpassing av karbonpanser til fiat-lyktene? Støpe i c.fiber der det trengs?
Eller det er kanskje bare kapping som trengs?

#17590  av PwRmAd

Jepp, hadde et lite svømmebasseng i garasjen/kjelleren i noen dager, litt normalt bergensvær endte opp med 20cm vann i under etasjen, rimelig rævva.........

Felgene er Racing Hart Type CR 18x9 foran og 19x10 bak, og kostet en liten formue, og jeg har fremdeles ikke fått dekker på dem :oops:

Panseret er et Border CF replica panser, som jeg har fått laget i samarbeid med Pouya (MADPSI.COM), jeg har også det orginale panseret som kopiene som blir solgt i USA i kjelleren kommer fra. Har planer om å få laget flere kopier her lokalt på Malta for Europa, kommer tilbake til det senere.

Jeg må både kappe og støpe for å få panseret til å passe med Fiat lyktene, men mesteparten av panseret blir lakket, så det er ikke noe problem.

Farge ja, der sliter jeg litt..eneste jeg har bestemt meg for er å lakket taket gråsvart, mens resten av bilen er jeg usikker på.. Det er bare å komme med forslag, tenker enten på Super rød, eller noe i dyp lilla, noe i samme duren som Markus.

Moppen som river 120rwhp funker bra den, drar 210 på bakhjulet med den, noe av det artigste jeg noen sinne har kjørt, og jeg har hatt en hel haug med forskjellige sykler siden jeg var 12 år gammel, kan ikke noe for det, men det å ha forhjulet rett til værs og gi flatt, det er lite som kan sammenliknes. :twisted:

#17642  av Hobbes

Jeg stiller meg i køen for et panser hvis det blir av det lette slaget.

Kan du skaffe Madpsi deler? hilsen interesert i bagasje roms lokk og andre lette CF deler

hei

#18137  av Dont_Panic

http://www.topstyling.no selger det widebody kitet, ser hvertfal ut som det er det du holder på og montere på.. samme kittet dem setter på på en mr2 i ''high octane 2'' filmen. dem trimmer foresten og en mr2 turbo i den filmen, greit å ha sett:) panser selger dem og der tror jeg.
 #18165  av chris

Dont_Panic skrev:samme kittet dem setter på på en mr2 i ''high octane 2'' filmen. dem trimmer foresten og en mr2 turbo i den filmen, greit å ha sett:)
Har den i kø på DC++ ;)

#18175  av erling

High Octan er jo sjef.. Kan anbefales, har hele serien på DVD utenom 4ern. :)

#18184  av Dont_Panic

dc++ ja, fint sted det :) er på vault.servebeer.com jeg om noen vil besøke meg på dc++ (30gb sharelimit). er på stadig jakt etter high octane 1, og om det er kommet en 4er, så er jeg fra nå på jakt etter den og :D

#32383  av Jonte

FY FAEN FOR NOEN FEITE FELGER!!

18x9 foran og 19x10 bak, hvor mye må du jobbe for å få dem på? Går dem rett på når du har breddet den? Hvor store kan man ha disse uten å bredde noe da? Fikk lyst på slike. Hva koster dem? :)

Og panser? Det høres interessant ut, en gang i framtiden.. Om man anskaffer seg en MK2 MR2. Pris?