Jepp, hadde et lite svømmebasseng i garasjen/kjelleren i noen dager, litt normalt bergensvær endte opp med 20cm vann i under etasjen, rimelig rævva.........
Felgene er Racing Hart Type CR 18x9 foran og 19x10 bak, og kostet en liten formue, og jeg har fremdeles ikke fått dekker på dem
Panseret er et Border CF replica panser, som jeg har fått laget i samarbeid med Pouya (MADPSI.COM), jeg har også det orginale panseret som kopiene som blir solgt i USA i kjelleren kommer fra. Har planer om å få laget flere kopier her lokalt på Malta for Europa, kommer tilbake til det senere.
Jeg må både kappe og støpe for å få panseret til å passe med Fiat lyktene, men mesteparten av panseret blir lakket, så det er ikke noe problem.
Farge ja, der sliter jeg litt..eneste jeg har bestemt meg for er å lakket taket gråsvart, mens resten av bilen er jeg usikker på.. Det er bare å komme med forslag, tenker enten på Super rød, eller noe i dyp lilla, noe i samme duren som Markus.
Moppen som river 120rwhp funker bra den, drar 210 på bakhjulet med den, noe av det artigste jeg noen sinne har kjørt, og jeg har hatt en hel haug med forskjellige sykler siden jeg var 12 år gammel, kan ikke noe for det, men det å ha forhjulet rett til værs og gi flatt, det er lite som kan sammenliknes.