TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnat audio

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #162999  av kong3n

Noen her som har erfaring med Magnat stereo ?

Tenker på å bruke magnat som komponenter i anlegget jeg bygger!
Noen som vet om magnat er bra? Eller er det bare noe drit?

tenkte på disse http://www.magnat.de/content/carhifi/pr ... &pl=9&s=61

samt 2x12 og en bra 4 kanals forsterker av magnat!'

takk for svar:)

#163007  av chris

Hva med å kjøpe skikkelig utstyr av oss i stedet? 8) :D

#163014  av kong3n

chris skrev:Hva med å kjøpe skikkelig utstyr av oss i stedet? 8) :D
SÃ¥ magnat er ikke skikkelig :P ?

#163018  av @lpher

kong3n skrev: SÃ¥ magnat er ikke skikkelig :P ?
La meg forklare det slik...vi vurderte å satse på Magnat...og gikk så langt som til å få sendt opp ett utvalg av de mest solgte varene deres...

Disse ble sendt i retur....da (lyd)kvaliteten på det meste av det var langt under det vi tørr å selge :wink: De litt dyrere produktene var noe bedre...men fremdeles ikke bedre enn det andre merker i samme prisklasse leverte...vi besluttet naturlig nok derfor å ikke satse på Magnat :wink:

EDIT: Det Så ikke så ille ut det frontsettet du linket til...MEN...det er nok nettopp det som er problemet deres... Bare looks og lite performance liksom...tell tale er jo at de sender med en koffert for å få det til å se ekslusivt ut! :D

#163217  av CreeVal

Merkelig at Bilradiospes i Trondheim og i Kristiansand har 2 forskjellige oppfatninger av Magnat da :P
Ble nemlig anbefalt og kjøpte et Magnat komposett av dem... Riktignok fra Team XCS.
Magnat går jo faktisk som bra vare hos mange her nede, selv onkelen min, som er pioneerfrik til tusen, anbefalte meg Magnat til lyden foran. :)

Men å satse på hele anlegget i Magnat kunne jeg aldri tenkt meg...

#163278  av @lpher

CreeVal skrev: Merkelig at Bilradiospes i Trondheim og i Kristiansand har 2 forskjellige oppfatninger av Magnat da :P
Nahh...ikke egentlig...da Bilradiospesialisten er en franchisebasert kjede...og de gjør at forskjellige avdelingene står fritt til å supplere grunnsortimentet som de selv vil :) ...og magnat-importøren har såvidt jeg har forstått det lenge hatt ett godt forhold til nettopp BRS Kristiansand :)
CreeVal skrev: Ble nemlig anbefalt og kjøpte et Magnat komposett av dem... Riktignok fra Team XCS.
Hvilke andre merker de selger er vel det mest interesante spørsmålet da kanskje? :D
CreeVal skrev: Magnat går jo faktisk som bra vare hos mange her nede,
Ikke hør på hva folk sier...inkludert meg for den saks skyld :D ...bruk dine egne ører når du skal handle noe som så til de grader handler om smak og behag :D
CreeVal skrev: selv onkelen min, som er pioneerfrik til tusen, anbefalte meg Magnat tillyden foran. :)
Well...det kan jo også skyldes at Pioneer ikke kan å lage ordentlig høytalere da :D
CreeVal skrev: Men å satse på hele anlegget i Magnat kunne jeg aldri tenkt meg...
Den beslutningen kommer du nok ikke til å angre på :D

#163318  av sindrejl

en ting skal være sikkert.. pioneer kan ikke lage høyttalere :P som alf nettopp skrev :)