TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytta spiller.. igjen.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #163159  av chris

Japp, da hadde jeg hatt Pioneeren i over et år, og det var på tide å bytte igjen :mrgreen:

Denne gangen ble det, for første gang, noe annet enn Pioneer. Nå ble det anskaffet en Kenwood double-din spiller med navi. Og det ble seende MEGET pent ut!!

Den jeg skaffet er storebroren til denne http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14011

..nærmere bestemt denne:
http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=1389
og denne:
http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=1264

Lyden ble faktisk en god del mer behagelig å høre på, og det var flere innstillingsmuligheter (trodde aldri det kunne bli mer enn på pioneeren 8) ). Har ikke prøvd noen dbmåling, så vet ikke hvordan den fungerer i forhold til sånt.. men så har jeg ikke bygget anlegg for å bedrive dbkonkurranser heller da ;)

#163592  av lexusmann

:shock: :shock:
Hvor får du penga i fra?? Spart i 4 evigheter og levd på vann og brød?? :lol:

#163618  av KK-ma70

lexusmann skrev::shock: :shock:
Hvor får du penga i fra?? Spart i 4 evigheter og levd på vann og brød?? :lol:
Hvor jobber mannen da? Kvalmt... :D

Var utrolig lett å montere da. Strevde litt med å finne plass til navgasjonsdelen som må stå helt i vater iforhold til bilen, men d løste seg det også på et vis :wink:

Men spilleren egner seg dårlig til biler med lav cd-spiller plasssering,for skjermen kan nemmelig ikke tiltes :(

Passetperfekt i MR2`n da :)

#163634  av FireFox

:shock: :shock: shit ass.. grattis. det jeg oxo lurer på er: hvor har du fått penga fra? :P

Spillern koster jo 20.000 spenn!

Men må si at kenwood er helt konge, pluss at du har 5års garanti fra fabrikken ;)

#163668  av CreeVal

Herregud, jeg antar at personen jobber i ei bilstereosjappe, tror dere ikke han får litt fine priser? :wink:
Litt fordeler skal man ha av å jobbe et sted :)

#163701  av @lpher

CreeVal skrev:Herregud, jeg antar at personen jobber i ei bilstereosjappe, tror dere ikke han får litt fine priser? :wink:
Joda...han...og jeg...jobber på en "ei lita Bilstereosjappe" ved navn Bilradiospesialisten Trondheim, som forøvrig er både Norges eldste og største i sitt slag :D

#163831  av FireFox

@lpher skrev:
CreeVal skrev:Herregud, jeg antar at personen jobber i ei bilstereosjappe, tror dere ikke han får litt fine priser? :wink:
Joda...han...og jeg...jobber på en "ei lita Bilstereosjappe" ved navn Bilradiospesialisten Trondheim, som forøvrig er både Norges eldste og største i sitt slag :D
Men dere selger ikke kenwood? eller?

Chris: Lyst til å røpe `hvor mye du ga for spiller`n da? :D

#163853  av @lpher

FireFox skrev: Men dere selger ikke kenwood? eller?
Jo, selvfølgelig :wink:

#164369  av chris

KK-ma70 skrev: Men spilleren egner seg dårlig til biler med lav cd-spiller plasssering,for skjermen kan nemmelig ikke tiltes :(
Selvfølgelig kan den tiltes.. i 7 forskjellige vinkler ;)

#164370  av chris

FireFox skrev::shock: :shock: shit ass.. grattis. det jeg oxo lurer på er: hvor har du fått penga fra? :P

Spillern koster jo 20.000 spenn!

Men må si at kenwood er helt konge, pluss at du har 5års garanti fra fabrikken ;)
Spilleren koster 20.. og navien koster 20 i tillegg :D

Men som det sies her, jeg har jo NOEN fordeler av å jobbe med bilstereo da ;)

#164371  av chris

FireFox skrev:Chris: Lyst til å røpe `hvor mye du ga for spiller`n da? :D
Nope :mrgreen:

#164449  av angrykid

ansatte som deg må være en av grunnene til at diverse bedrifter gjør det såpass godt.. Når store deler av lønna går rett tilbake til kassa, så er det GOD butikk å ha deg der. :)

Hadde jeg skulle jobbet en plass, ville jeg jobbet på en plass der jeg ikke la igjen halve månedslønna :)

#164476  av chris

angrykid skrev:ansatte som deg må være en av grunnene til at diverse bedrifter gjør det såpass godt.. Når store deler av lønna går rett tilbake til kassa, så er det GOD butikk å ha deg der. :)

Hadde jeg skulle jobbet en plass, ville jeg jobbet på en plass der jeg ikke la igjen halve månedslønna :)
Om sånne bedrifter hadde tenkt enda lenger, hadde de gitt meg og andre bedre lønn, så vi kunne brukt ENDA mer penger i den butikken man allerede jobber i :D