Erlend skrev:Hm, er ingen lys med i Veilside-settet... de som er montert foran der er vanlige originale MR2-lys montert opp-ned
Hvis du snakker om de lysa jeg tror da! Er enig i at MR2 er finest med sine originale linjer, litt forbedret kanskje? 
Jepp, riktig det, er oem lysa som blir brukt, og det er et Erebundi kit som er på den bilen, men hvordan kan en se forskjell?? Erebundi har jo tatt en direkte kopi av Veilside sitt Combat 1 kit. Blir det samma som å si det at carbon panseret mitt er Madpsi panser, men det er jo en direkte kopi av Border panseret som jeg har og kjøpte fra Border i Japan (sammen med resten av aerodynamikk delene Border har) og fikk dem kopiert. Jeg hadde tidligere et orginalt Veilside C1 kit til bilen min som jeg har solgt, og eneste forskjellen er det at Veilside sitt koster en formue, (60 000 spenn i Norge) og har ALT som trengs til monteringen...
Når alt kommer til alt, så er jeg enig i at C1 ikke ser helt bra ut, MEN!! Det er et av få body kit's som har faktiskt blitt utviklet i vindtunnel!! Og hvis en har ballene på rett plass, så betyr ikke utseende så mye som effekt gjør, og stort mer aerodynamisk en Veilside sine styling kit må en leite lenge etter.....
Jeg har hørt mange rare kommentarer om det jeg gjør med bilen min, og for å si det rett ut, så går det meste rett inn det ene øret og ut det andre ( men må være litt ydmyk og spørre igjen om hva farge dere synes jeg skal lakke bilen i). Klart er en mr2 en pen bil i utgangspunktet, men noe å drive å leke seriøst med er den ikke i orginal stand, så jeg har tatt for meg de tingene på bilen som jeg mener må forbedres....
[/rant mode]
1. Fronten på bilen gir ikke noe annet en løft når en begynner å dra på (noen som har kjent en mkII bli løs i fronten over 200? Ikke rart at toyota laget "speed flaps" på rev4 modellen!
2. Vippe lykter!! prøv over 200 og slå lysa på!
3. Motor lokket gjør ingen ting annet en å lage "drag", ok, det suger luft ut av motor rommet, men det bremser bilen noe helt vanvitting, og ikke kom med den WV TT tingen om at en mister marktrykk, hiv litt vann bakpå og se hva som skjer..
4. Skal en ha "sportsbil" så må en jo også ha dekker som duger, og da holder ikke 235..
5. Mr2 er håndbygget av Yamaha, men det gjør ikke bilen til noen gud, og så snart jeg er ferdig, så gir jeg meg løs på en R34, og da skal Brian Connor få noe å bryne seg på!!
6. Ikke gjør som meg, kjøp en skikkelig bil i første omgang istedet for å bruke 100 tusen vis av kroner på en gammal bil
7. Gjør som meg, og ha en unik bil, mr2 eller ikke, og spark deg sjøl i rævva når fornuften har kommet tilbake og du har lirt av deg nok dritt...
8. GÃ¥ til sengs!!!
[rant mode]

Let the flaming begin!!