Denne slags firkanta lampa nede i venstre hjørne begynte å lyse igår. Den begynner rett etter jeg starter og lyser hele tida. Det kan vel være mye rart, men bilen oppfører seg normalt. Må jeg få toyota til å koble seg på diagnose pluggen?
GT4 CS skrev:http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... t=feilkodeOg sikringen er rosa
Hadde og samme problem, da var det sikkringa til vannpumpe for ic som hadde røket. Sjekk denne, den sitter i boksen som er festet på batteriet, husker ikke helt i farta hva den heter, er den bakerste til høyre da du står forran bilen, sikringen ved siden av er helt lik, du kan prøve bytte disse to, og se om ikke det hjelper. Jeg tok og laget min egen, 2lednings stumper,4 hunnkjønn, og noe elektro teip, så lager du bare en forlengelse av sikringen og setter den på plass, men pass på at det ikke kan kortslutte pga dårlig teiping. Bruk samme amp i sikringa som den skal ha, mener det er 30amp. Fungerer fint dette som en nødløsning, hadde nødløsning lenge jeg, faktisk den dag idag