Nokken som har peil på nokken som selger "bøttestoler"?????
Turbo 4x4 skrev:Caprizone tuning selger 2 seter for ca5000kr...Åssen er det å montere sånne i MR2? Og hvordan er det med priser på Recaro eller Sparco stoler?
CelicaGT skrev:http://www.gundersenmotorsport.com/sparind.htmHmm.. mange fete stoler der da. Lurer på hvilke som passer i min grønne/turkise/lyseblåe MR2... hmm..
CelicaGT skrev:Sikkert berre å bruke dei orginale skinnene, og lage seg nokken brakketa...Veit at det går ann å få orginal rammer tilpassa stolane, men husker ikkje korHmm.. får snuse litt når den tid kommer. Begynner å få liste over ting jeg skal gjøre med bilen nå. Første ting blir neon under bilen
Dont_Panic skrev:www.be-4-you.com selger fine seter som passer i mr2, ligger i oslo tillogmedRecaro racingstoler ja. Men de er vel vonde som F... å sitte i lenger enn en time om gangen?sikkla på noen i dag faktisk, men gidder ikke om jeg skal bytte bil likevel
Erlend skrev:Corbeau er kvalitetHehe, ja, vi har diskutert dette med fargen. Men så er spørsmålet om jeg skal velge å holde en mørk stil inni bilen (sånn som det er originalt), og kjøpe mørke seter og sånt, eller om jeg skal freshe opp fargene innvendig, og gå for, som nevnt, f.eks. racinggrønne stolerHar tenkt litt på det eller Cobra når den tid kommer...
Har sagt det før Christian, men angående farge synes jeg racinggrønne eller beige/soyafarga () hadde gjort seg!