Jeg har en cilica gtfour st205, med dårlig komp i en sylinder. er det mulighet for å bare bytte det ene stempelet hvis sylinderen er fin?? eller må alle byttes?? som det står i emne må ha svar fort!!
skal gå det men jeg ville vertfall tatt opp alle 4 stemplene å kontrollert dem.Når du først har nede bunnpanna og toppen av er ikke det store ekstra jobben tatt i betrakning hvor bedritent det er å må gjøre jobben en gang til hvis det viser seg at flere stempler har skade.
men saken er sånn at jeg bare har hatt bilen i 2 mnd av den tiden har jeg fått brukt bilen i 2 uker, tidligere eier, nekter å fikse mere en bare den sylinderen som er defekt. hvilke krav har jeg?? noen som kan hjelpe, har ikke økonomi til å fikse motoren og det er ikke min skyld at den er sånn!!
skjønner.men uansett så koster det jo ikke mere å ta opp alle stemplene for kontroll.Ang rettighetene dine ved kjøp av en litt småtrimma turbobil fra en privatperson så er det sikkert andre her som kan svare bedre en meg.surt når man havner oppi sånt ja