Jeg ringte Toyota angående GT4 panser og fikk overraskende nok oppgitt at panser og scoop ble levert separat til en samlet pris på 7500 og dette var ikke inkludert innfellingsarbeidet. Ville tro dette gjaldt CS panseret og.
Ellers støtter jeg meg på kennethx og tror det blir vanskelig å oppdrive nytt, originalt CS panser da jeg også har lest en tråd som begynner å dra på åra nå der dette ble diskutert og man kom frem til at det var igjen kun ytterst få på verdensbasis. Disse er nok vekk nå!
Hvis du tenker på å kjøpe løse komponenter tror jeg nok grillen er det eneste som er å oppdrive. Fx:
http://www.rxracing.no/shop/product_inf ... cts_id=147 . De to mindre som sitter øverst må du kanskje improvisere litt på. Uansett er det _mye_ arbeid for å få pent og det vil aldri bli like bra som et originalt.
De siste to mulighetene er som kennethx nevner et replica panser eller å holde øynene åpne på alle høggere i både innland og utland. Men jeg vil vel si at du skal ha mer flaks enn bare litt om du klarer å komme først til mølla hvis det nå skulle dukke opp en CS med helt panser på en høgger.