TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plassering pÃ¥ ACR Sommertreff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Hvor vil DU stå på ACR

Grusen mot pitboksene
10
40%
Asfalten ved siden av vaskebua
15
60%
 #166330  av Tore

Hvilken plassering vil du ha på ACR i sommer? Alternativene ligger som bilder her

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... &start=120

I fjor sto vi på grusen/søla

Plassen bakerst i bildet har mulighet for profilering av tre-fire bilen mot hovedplassen, resten kommer litt i bakkant.

STEM FREM TIL 20 APRIL, DA BESTEMMER VI OSS!

#166427  av Morten BangÃ¥s

Husk at det er knapt 20 stk som har betalt innen fristen, og etter avtalen mellom Sommertreff og TS-OGN's treffkomite får dere tildelt plass etter hvor mange som hadde betalt. Velger dere å stå på grusen ved pitboxene får dere kun plass til ca 20 biler. Men om dere velger plassen bak servicebygget kan dere få en god del større plass da det sikkert kommer endel flere Toyota som betaler i porten.

#167726  av Tore

Da er det bestemt at vi plasserer oss på asfalten ved vaskebua, og toyparts, brs og japan auto får plass rett ved :D

Jeg drar nedover på torsdag, og skal gjøre mitt for at området blir best mulig! Bare litt over en måned igjen :D :D :D

#167730  av elino

Supert :D
Vi har ikke betalt, men vi kommer med begge bilene...sikkert flere treiginger som oss :wink: HÃ¥per jeg :roll: Men jeg synes personlig at de som vet at de IKKE kommer kan gi beskjed til arr. av Sommertreffet av respekt for arr. og vi som kommer....

Gleder meg :D

#170004  av @lpher

Tore skrev:Da er det bestemt at vi plasserer oss på asfalten ved vaskebua, og toyparts, brs og japan auto får plass rett ved :D

Jeg drar nedover på torsdag, og skal gjøre mitt for at området blir best mulig! Bare litt over en måned igjen :D :D :D
Nice! :D

#170005  av @lpher

elino skrev: Men jeg synes personlig at de som vet at de IKKE kommer kan gi beskjed til arr. av Sommertreffet av respekt for arr. og vi som kommer....

Gleder meg :D
Couldnt agree more....har dere mulighet/kapasitet for å sende påminnelse eller noe? :) Vet dette burde vært unødvendig...meeeen...i for one...ser helst at vi møter alle man alle :D