TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Toyota Corolla T sport

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #166631  av Corolla T Sport

Tenkte jeg måtte hive inn noen bilder av bilen min. Begynner å bli fornøyd med den nå.

Har gjort flg siden jeg fikk den helt orginal:

x Tonet alle vinduer untatt frontruten. Gjort hos firma som driver med den slags.

x Senket 30mm med H&R senkesett

x Satt på litt større eksos en det som er orginalt hehe..

x Kjøpt ei leppe som skal ligge over eksosene. Men den er til lakkering og blir montert så fort den er ferdig.

x Sommerfelger OZ polaris 17". Helt greie inntil videre.

x Kjøpt K&N Typhoon kit som jeg venter på.. Har ventet i over en mnd nå.. GRR... Men kommer nok snart. Da skal det også monteres.

Må legge inn noen bilder av den også, så her kommer de:

(Bildene av bilen er tatt med mobilen. Men skal fyre opp digital kameraet når skjørtet kommer)

Fronten med sommerdekkene på!

Bilde

Nærbilde av fronten med sommerdekk.

Bilde

Motor rommet.. Her kommer det litt oppgraderinger etter hvert. Typhoon kit først da.

Bilde

Her ser du bilen bakfra med den nye eksosen. 2 stk 4" enderør. Bygd av et styling firma i Sverige. Det geniale er at du kan åpne og lukke et "spjell" bak i selve eksosen for å variere hvor mye lyd du vil at den skal lage.

Bilde

Her kommer et siste bilde av bilen slik den så ut når jeg hadde den orginal, utenom toningen av vinduene da.. Orginale vinterfelger er også på.

Bilde

Kom gjerne med komentarer på hva dere synes hadde sett bra ut på bilen, eller ting som kan gjøres med den.

#166634  av andre 1

Bilen så fin ut den ! men det eksosanlegget , herreminjesus har du 1000hk som skal ut eller :lol: Ødelegger hele bilen å får den til å se ut som mujaffas bmw ... men men smaken er som baken.

#166639  av Corolla T Sport

andre 1 skrev:Bilen så fin ut den ! men det eksosanlegget , herreminjesus har du 1000hk som skal ut eller :lol: Ødelegger hele bilen å får den til å se ut som mujaffas bmw ... men men smaken er som baken.
Skal et skjørt over så det ikke ser like ekstremt ut ja.. Nå ser d litt mujaffa ut ja :P

#166644  av andre 1

Da blir det straks litt bedre :wink:

#166668  av tommis

andre 1 skrev:Bilen så fin ut den ! men det eksosanlegget , herreminjesus har du 1000hk som skal ut eller :lol: Ødelegger hele bilen å får den til å se ut som mujaffas bmw ... men men smaken er som baken.
Enig der as! Ser ikke smart ut. Får lissom litt lyst å ta tak å løfte bilen akkurat som ei trillebåre :roll:

Men bilen var fin. Liker litt sånn ulv-i-fåreklær biler :P

#166676  av andre 1

Å man mister vel å efekt med et så stort anlegg på en sugemotor? Skal vel ha en viss motstand !

#166752  av Corolla T Sport

andre 1 skrev:Å man mister vel å efekt med et så stort anlegg på en sugemotor? Skal vel ha en viss motstand !
Har ikke merka noe til det nei :P Men det er motstand og den kan justeres. Jeg kjører på maks motstand, ergo minst lyd. Ellers blir det for mye during for meg.

#171557  av Corolla T Sport

Da har jeg montert på frontleppa og bakleppa. Har også montert tornstag fra TTE. Nå begynner jeg å bli fornøyd. Skal bare få på litt større felger så blir det bra.

Slik ser den ut nå:

Bilde

Bilde

Bilde

#171571  av sindrejl

da ble det straks litt bedre med det eksosanlegget ;)

#171576  av dca

sindrejl skrev:da ble det straks litt bedre med det eksosanlegget ;)
ohjess! ble skikkelig bra!

#172900  av Erlend

Tøff 8)

#172943  av RedCelica

Enormt pen. Får lyst på en selv. :D

#173084  av Corolla T Sport

Tusen takk for det! Gøy når jeg får sånne tilbakemeldinger! I dag var jeg på MAX POWER treff i Kristiansand. Tok noen bilder:

Måtte jo ha noen babes med på bildet :shock:

Bilde

Bilde

Fronten

Bilde

Bak

Bilde

#173118  av Erlend

Hmmmmmm! 8) Hun til venstre der var definitivt tagbar...
Og angående bilen så vil jeg si at bakfangeren var favorittdelen av det kitet der :)

#173130  av andre 1

Så bilen din der og fikk tatt noen bilder av den ! så veldig bra ut må jeg si :D