TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt hvitt til ræven?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#776  av CelicaTurbo

tja, skulle gjerne sett det på en bil før jeg uttaler meg ihvertfall.. jeg har en tendens til å ikke like klare baklykter, synes liksom rødfargen der hører hjemme jeg, mens, sideblinkerne og parklysene fremme kan derimot gjerne være klare :)

#778  av erling

Ok, denne passer kanskje for de mer konservative?
Bilde
Synes det hvite på disse ser litt hjemmesnekra ut, men det er bedre enn orange. Tror eg er litt allergisk mot orange. Men helrøde hadde vært tingen.

#779  av arild

bildene er av en prototype, jeg så de på den amerikanske email-lista for en tid tilbake.. virker ikke som de har kommet noe videre med produksjonen :)

det hadde vært kult om de hadde laget gjenomsiktig glass med sort bakgrunn og runde lykter inne der eller noe sånn.. (noe ala honda s2000)

#780  av Ã˜istein

har halv-veis vært og leita etter noe alla lexus sine baklykter jeg.... synes dem er litt kule

men det er vel det samme som honda har på sin s2000?

menne kremt er ikke baklyktene delt opp? altså ikke en stor del men 3litt mindre?

#782  av CelicaTurbo

synes de lyktene som var røde med klare blinkerglass så mye bedre ut jeg :)

#784  av arild

Bilde

Bilde

Lexus altezza'en har sånn blank bakgrunn, mens s2000'en har sort.. sånne lexus-lys får man til mange biltyper.

Man må sikkert gjøre noen modifikasjoner få å dele opp lyktene litt anderledes.. :)

#786  av CelicaTurbo

må si jeg likte de S2000 baklyktene virkelig :)

#792  av erling

http://www.4apc.net er vel sjefene på lexus-lykter, men det tar nok noen år før de lager til MR2. Med mindre noen spesialbestiller, sånn som med den hvite øverst.

Øistein: Hva mener du med "delt opp"? Er det antall kammer med reflektorer eller antall plastbiter?

#795  av Ã˜istein

jeg mener antall plastbiter

sånn alla hvis glasset til blinklyset går i stykker så kan jeg bare bytte blinklyset og ikke hele greia

#797  av MR2turbo

Jeg har lest på det amerikanske forumet at de som har sett de hvite baklysa du snakker om, sier at de ser skikkelig hjemmesnekra ut... Ellers så mener jeg at det ikke finnes hvite ellet "altezza" type baklykter til vår bil for øyeblikket.. Det har litt med at amerikanerene er drittlei å se stylede Civic'er med sånne lys, så de vil ikke kjøpe det. Har også vært borti at det er firma som har drevet research på om de skal produsere de, men da har det sett veldig dårlig ut .. ???

#798  av erling

Det er vel bare to biter - som ikkje er limt iallefall..

Det var vel snakk om at de skulle lage lexuslykter hvis de fikk 50 forhåndsbestillinger, hvis disse må forskuddsbetales oxo er det forståelig hvis det ikkje blir noe av. Skal lite til for at det ser hjemmesnekra ut. Det var da snakk om den nyeste typen, da den egner seg best.

#800  av arild

Ja sånne altezza lys er ikke spesielt kult lengre, i japan styler de altezza'en med ikke-altezza lys (lexus), det beviser at de ikke syntes det er spesielt kult lengre de heller.. btw: jeg regner med at alle her vet at det er toyota som lager lexus :)

Denne bakplaten er forresten et alternativ til å bytte til 94+ baklykter. koster 75£ fra Mental Racing developement (MRD) i england. http://www.fastmr2.com

Bilde

#801  av CelicaTurbo

jeg liker ikke den orginale pre94 bakplaten og dette ser nå ut til å være en bra erstatning istedenfor å bytte hele lysamaturen bak?  Men jeg liker sideskjørtene til MRD også da :)

#807  av arild

Ja, 600£ for begge sider inkludert de splittera bak, er ikke så ille da. Airscopene bak sitter på side-skjørtene også. Den spoileren dems er litt å ta i da..   ???