TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig har jeg hentet bilen min!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #167741  av Tore

Etter mye forsinkelser og venting var jeg i går og hentet nybilen hos PS Motor i Narvik. Nå, etter ca 450 km kjøring i går, er jeg (ikke uventet) i ekstase :D For en fantastisk bil det er å kjøre langtur i! Jeg har storkost meg oppover hele troms, eneste minus var at været skulle slå om til regn og sludd utover dagen... :(

Når det gjelder bilen er det en 93' JDM TT MT6 som er sølvgrå og har gått kun 17 000 km :D Den er i helt original stand, og kjennes ut som en ny bil på veien. Alt er tight og flott, og bilen drar rimelig for opp til sperra på 180 :o :shock: :D

Det negative som er å nevne er et par mindre lakkskader, og en generelt litt sliten lakk, litt misfarget plast etter litt for mye sol, og litt rust på noen bolter i motoren. Dette blir prosjektet mitt til vinteren, sørge for at bilen ikke ruster noe mer og behandle det lille som er der.

Nå er det bare kjipt at økonomien ikke roper hurra for tiden, så det blir bare prøveskilter i år, så får vi se til våren om det skjer noe...er også en smule kjipt at jeg har eksamen om en drøy måned, og nå har parkert bilen til den er over :( Men etter det blir det litt pussing, og så er det sommertreff 8) :D

Skal komme med flere bilder på linken under etterhvert...den er visst nede akkurat nå uansett :oops:

#167743  av sindrejl

gratulerer!! morro dette.. gleder meg til å se bilen på acr :)

#167762  av arctic_celi

Grattis!!!! :D
Kjempe misunnelig jeg altså!! Noe sjangs for å få sett den i bodø i nærmeste fremtid da? eller blir den gjømt bort i en garasje her nede?

#167770  av 2fast4u

Gratulere med ny bil :)
Synd at jeg ikke var på plass når du passerte, men jeg får vel sikkert se litt nærmere på denne seinere i sommer.

:wink:

#167772  av tojo

Grattis med ny bil :D Venter spent på bilder :P
Hadde det bare vært sommer og ACR.
 #167777  av TurboKnut

Tore skrev:Etter mye forsinkelser og venting................
Åååååh, er det ikke typisk at slikt skjer. Man kan sende en mann til månen og tilbake og vite nøyaktig når han setter bena på bakken igjen, men å få fraktet en bil fra A til B viser seg gang på gang å være helt som et tilfeldig spill...

Bra at det var verdt ventingen og gratulerer med fin bil. :D

#167795  av et_casey

Grattis:) Det e en konge bil å kjøre på langtur me:)

Fint at du endeli har fådd den i DIN garasje:) hehe:)

#167798  av aneriks

gratulerer :D :D

#167829  av elino

Gratulerer så mye med grombil :D Venter spent på bilder...

#167843  av WRC

Slitt lakk etter kun 17000km?? hvordan har denn vært lagret da??
hørtes merkelig ut :?:

#167954  av Rayho

WRC skrev:Slitt lakk etter kun 17000km?? hvordan har denn vært lagret da??
hørtes merkelig ut :?:
Egentlig ikke da den har gått i japan helt til nå...

#168244  av Tore

arctic_celi skrev:Grattis!!!! :D
Kjempe misunnelig jeg altså!! Noe sjangs for å få sett den i bodø i nærmeste fremtid da? eller blir den gjømt bort i en garasje her nede?
Den blir nok stående i garasjen til foreldrene mine på Mørkved i sommer, men jeg skal lufte den ned til begge sommertreffene, så da blir det vel litt råning i byen også 8)
2fast4u skrev:Synd at jeg ikke var på plass når du passerte, men jeg får vel sikkert se litt nærmere på denne seinere i sommer.
Ja, sånn går det når du glemmer matpakka hjemme, jeg hadde det desverre såpass travelt at jeg ikke kunne vente særlig lenge...men det er ikke lenge til jeg passerer der igjen, på vei til sommertreffet :D
tore 95 tt euro spec skrev:Hei navne bror Grattis med ny vogn den hørtes bra ut den azz...juhu supra er tingen det vettu
Takk takk, alltid moro med navnebrødre :)
elino skrev: Gratulerer så mye med grombil Venter spent på bilder...
Bilder er oppe og går på linken nedenfor, men det er kun bilder fra PS Motor i Narvik, så jeg satser på å dra bort og vaske litt og knipse noen vårbilder snarest! Er bare den helsikes eksamen som krever en del tid fremover :cry:
wrc skrev: Slitt lakk etter kun 17000km?? hvordan har denn vært lagret da??
hørtes merkelig ut
Den har nok stått en del ute, og i solen. Plasten mellom panser og fronrute er misfarget, og dashbodet har sprukket/løsnet fra festet mot frontruta. Resten av lakken er litt varierende, men den skal lakkeres opp uansett...står vel først på lista etter registrering :)

#168246  av tommis

Grattis! SÃ¥ fin ut den der :)

Hvilken dekkdim. er det som står på?

#168254  av arctic_celi

Tore skrev:
arctic_celi skrev:Grattis!!!! :D
Den blir nok stående i garasjen til foreldrene mine på Mørkved i sommer, men jeg skal lufte den ned til begge sommertreffene, så da blir det vel litt råning i byen også 8)
Si ifra når du skal ute å råne da ;) Så vi får mulighet til å titte litt på den :D