Etter mye forsinkelser og venting var jeg i går og hentet nybilen hos PS Motor i Narvik. Nå, etter ca 450 km kjøring i går, er jeg (ikke uventet) i ekstase
For en fantastisk bil det er å kjøre langtur i! Jeg har storkost meg oppover hele troms, eneste minus var at været skulle slå om til regn og sludd utover dagen...
Når det gjelder bilen er det en 93' JDM TT MT6 som er sølvgrå og har gått kun 17 000 km
Den er i helt original stand, og kjennes ut som en ny bil på veien. Alt er tight og flott, og bilen drar rimelig for opp til sperra på 180
Det negative som er å nevne er et par mindre lakkskader, og en generelt litt sliten lakk, litt misfarget plast etter litt for mye sol, og litt rust på noen bolter i motoren. Dette blir prosjektet mitt til vinteren, sørge for at bilen ikke ruster noe mer og behandle det lille som er der.
Nå er det bare kjipt at økonomien ikke roper hurra for tiden, så det blir bare prøveskilter i år, så får vi se til våren om det skjer noe...er også en smule kjipt at jeg har eksamen om en drøy måned, og nå har parkert bilen til den er over
Men etter det blir det litt pussing, og så er det sommertreff
Skal komme med flere bilder på linken under etterhvert...den er visst nede akkurat nå uansett

Når det gjelder bilen er det en 93' JDM TT MT6 som er sølvgrå og har gått kun 17 000 km

Det negative som er å nevne er et par mindre lakkskader, og en generelt litt sliten lakk, litt misfarget plast etter litt for mye sol, og litt rust på noen bolter i motoren. Dette blir prosjektet mitt til vinteren, sørge for at bilen ikke ruster noe mer og behandle det lille som er der.
Nå er det bare kjipt at økonomien ikke roper hurra for tiden, så det blir bare prøveskilter i år, så får vi se til våren om det skjer noe...er også en smule kjipt at jeg har eksamen om en drøy måned, og nå har parkert bilen til den er over

Skal komme med flere bilder på linken under etterhvert...den er visst nede akkurat nå uansett

Tore
85' Corolla GTS(Ae86) - Nytt prosjekt
92' Sunny Diesel Power...bruksbil på vei til å selges
96' Volvo V40 Stv 2.0 (Konebilen)
93' Supra TT MT6 JDM Solgt
Sommertreff Crew
http://www.sommertreff.no
85' Corolla GTS(Ae86) - Nytt prosjekt

92' Sunny Diesel Power...bruksbil på vei til å selges

96' Volvo V40 Stv 2.0 (Konebilen)
93' Supra TT MT6 JDM Solgt

Sommertreff Crew