TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Søker verksted

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #168008  av Amadeus

Etter at Toyota bilsenter ble Jæger har jeg sett meg om etter nytt verksted. Har hatt flere alvorlige negative opplevelser med jæger og kommer aldri noengang til å la dem tjene penger på meg igjen. Har forøvrig hatt veldig blandete opplevelser med Toyota bilsenter og. Noen som kan anbefale et godt verksted, til min toyota 2005? Helst i Bergen vest område. (Må ha service stempel etc)

Amadeus

#168216  av tommis

Hm... og jeg som har bestilt time for tilstandsraport på Toyota i kanalveien :?
Men hva er galt med Jæger Toyota da? Kjenner ikke til denne importøren siden jeg ikke har bodd så lenge i Bergen.
 #168225  av Amadeus

Kan fortelle en episode av flere fra kanalveien. Hadde hatt innbrudd i bilen og gikk til jæger i kanalveien. Møtte opp til time som de hadde glemt. Fikk ny time neste uke. Når jeg på ettermiddagen skulle hente bilen, Fikk jeg beskjed om at nå var alt i orden. Riktignok hadde de fikset lås på førersiden, men bakruten som var knust og vekke manglet fremdeles. Snakket selvfølgelig med dem om dette. Men de hadde glemt å fortelle at de ikke hadde greid å få tak i ny bakrute til timen. Etter mye masing og 2 1/2 måned senere greide de fikse bakrute. Når jeg så kom hjem så hadde de i tillegg kuttet drivakselmansjett. som jeg på grunn av hjulskift visste var i orden før innlevering av bil.

Dette hva kortversjon av en hendelse.

MVH

Amadeus

#168245  av tommis

Ã… kutte et drivakselmansjett!? :shock:
Hvordan i helsikke har de klart det? Begynner å få kalde føtter jeg nå, hvem skal da ta tilstandsraport på bilen min :(
Får vel høre med NAF da....
Med NAF kan man jo forsåvit høre med om verksteder også. De kjenner vel til de fleste kan jeg tenke meg!