TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger til MR2 MK3. Hvilke bør jeg velge?

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #169199  av Magne_F

Heisann. Har kjøpt ny bil, og trenger derfor nye felger. Har sett på disse alternativene. Noen komentarer? Finnes det noen photoshop guruer her så må dere gjerne sette felger på bilen, men det er vel ikke så lett når felgene er i feil vinkel.
Vedlegg
momocorsesilver.jpg
momocorsesilver.jpg (48.17 kiB) Vist 2824 ganger
momocorseblack.jpg
momocorseblack.jpg (48.32 kiB) Vist 2823 ganger
2113099_1_full.jpg
2113099_1_full.jpg (39.67 kiB) Vist 2820 ganger

#169232  av Andy_Celica

De svarte, er sykt kult når eikene er svaret og kantene er polerete.

#169247  av Akopley

Svarte hadde blitt kulest mener jeg da :wink:
 #169279  av jan-erik

Magne_F skrev:Heisann. Har kjøpt ny bil, og trenger derfor nye felger. Har sett på disse alternativene. Noen komentarer? Finnes det noen photoshop guruer her så må dere gjerne sette felger på bilen, men det er vel ikke så lett når felgene er i feil vinkel.
Gratulerer med ny bilen :-)

Hadde gått for de øverste, de tror jeg blir råe på bilen.

#169289  av FalcoN

Svart med crome-kant uten tvil!! Ser litt mer eksklusivt ut 8) 8)

#169292  av GT_rider

Ta de øverste, svarte med cromakant.;) Passer gulla godt til svarte biler.:)

#169302  av Magne_F

Takk for svar. Ser ut som det er enstemmig dette her.. :-) Nå har det seg sånn at jeg trodde jeg skulle få disse felgene i 7,5" x 17, men det viser seg at de ikke kommer i denne dimensjonen. Tenkte jeg skulle ha 225/35-17 på bakhjulene, men har fått litt forskjellige tilbakemeldinger på hvordan dette går på 7" felg. Noen som har noen erfaringer?

#169322  av sindrejl

likte også de øverste :)

#169361  av Goose

heller de øverste enn svarte etter min mening.

#169381  av Magne_F

I tilfelle noen missforstår. Det øverste bildet er av bilen med de felgene som står på nå. Dessverre er disse felgene relativt kantkjørte, men i og med at jeg fikk bilen med Toyo RXR888 eller hva det nå heter så beholder jeg disse som banehjul. Trenger derfor hjul til daglig bruk, og satt opp to momo alternativer. Har noen andre forslagså er det bare å komme med de. Optimalt vil jeg helst ha 225/35-17 på 7,5" felg bak, og 205/40-17 på 7" felg forran.

#169388  av Goose

oki, i så fall de nederste, jeg personlig likker ikke svarte felger, eller fargede generelt.

#169570  av lexusmann

Goose skrev:oki, i så fall de nederste, jeg personlig likker ikke svarte felger, eller fargede generelt.
ENDELIG noen fornuftig her... :lol:

#169616  av celicat23

Hvis du bare har de 2 å velge i mellom, så ville jeg helt klart gått for de sorte.

#169781  av Magne_F

Kan vel velge akkurat de jeg har lyst på håper jeg. :-) Bare å komme med andre forslag også.

#169803  av hybris

Jeg ble veldig fornøyd med mørk + krom på min, så jeg ville stemt på de svarte+krom der oppe :)