TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• autoslalom

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #169460  av daniel

noen herfra som skal kjøre på autoslalomen på søndag, e på mandag og.. På eikås

#169490  av GT_rider

Tenkte det ja:)

#169504  av daniel

okei.. kas bil kjører du då?? kunne tenkt meg å kjørt eg og, men tror eg skal vente til eg får meg gassdempere, å senkefjærer.. no e d jo VM i gyngehest..

#169552  av GT_rider

Tenkte å stille med en Fiesta, viss eg stiller..merker det i morgen.
Blir i debutantklassen i såfall :wink:

#169558  av Mr2 Mk2

Mer info??? :)

#169562  av jonny on the spot

faen og jeg som har skrudd frahverandre bilen, kunne tenkt meg å prøvd :roll:

#169600  av GT_rider

Blir ingen kjøring på meg alikevel i morgen. Tok en liten teknisk på bieln selv nå i kvled. HAr fått sprekk i mansjetten rundt ene drivknuten. Ligger ikke ut på noe autoslalom da. det er bare helt greit. Kaster en del gris kan man si :roll:
typisk min uflaks :x

#170377  av daniel

eg var no oppom en tur.. var surt å kaldt, men det var en fin corolla det.. hvit.. e usikker på om det var en g6.. satser på å være med neste gang.. hvis eg får tak i senkesett innen den tid..

#170400  av GT_rider

såg den eg og ja.. Med TTE styling og det heile. Så no ut for meg som en g6. Sier det var en g6 vi :) :wink:
At det var kaldt ja :roll: så til de grader og :x
*kom mai du skjønne milde* :lol:

#170608  av dingo78

Var der og kjørte begge løpene..
(forresten min hvite corolla dere snakker om.. :wink: )
Bilde
(bilde fra siste løpet i 2005, første gangen jeg var med i autoslalom det)
Vet ikke helt om den er en ren G6, kan ikke så mye om disse egentlig.
Den har i hvertfall hele TTE pakken installert,
.. Bare synd motoren er en liten 1.3 liter.. :lol:
(men det skal jeg se om jeg ikke får ordnet på snart)

Det var kaldt i luften, og det blåste, men UTROLIG morro var det likevel.
Noen artige biler dukket jo også opp. Den boblen med subaru motor for å nevne en som trakk min oppmerksomhet.
Anbefaler dere alle å prøve neste gang... (satser på litt varmere vær da..) Koster jo så lite å være med også da,

Neste løp på Eikås er den 11.06 så dere har litt tid til å fikse på bilene.
(foreksempel en mansjett rundt en drivknute? :wink: )

#170678  av GT_rider

hehe..jaa..begge mansjettene er forresten bytta nå :P stiller 11 juni ja, hadde gjort den nå den 30 april og jeg, om jeg ikke hadde sett den mansjetten :wink:
Åssen understell er det på rollaen da??

#170692  av TOYPARTS

GT_rider skrev:hehe..jaa..begge mansjettene er forresten bytta nå :P stiller 11 juni ja, hadde gjort den nå den 30 april og jeg, om jeg ikke hadde sett den mansjetten :wink:
Tror det er noen (bergen gatebilklubb) som har leid banene for kjøring nå til helgen, tror faktisk jeg stikker ned med supraen.

#170731  av dingo78

GT_rider skrev:
Er ikke sikker, vet lite om hva som foregår under bilen. (er utdannet som datatekniker, ikke bilmekaniker.. :wink: )
Eneste jeg vet at den har fjærer fra TTE og denne krengningsstabilisatoren de leverer. Sitter som klistret i svinger. Aner ikke hva annet som er skjult under der. (men holder på å lære så godt jeg kan da..)
Var slik når jeg kjøpte den, har ikke gjort noen endringer. (ennå)

NOK om bilen min nå.. hehe
TOYPARTS skrev:
Tror det er noen (bergen gatebilklubb) som har leid banene for kjøring nå til helgen, tror faktisk jeg stikker ned med supraen
Tror du er så heldig at du får pent vær også.. :D

#170781  av sexten

Jeg var så vidt oppom å kikka, og så mye rart der :D
La merke til Corollaen blant annet, men hadde ikke den fullt av dekor på, eller har jeg sett på feil bil? :)
Så var det en Subaru Impreza WRX der, med mye dumplyd, men heller skuffende kjøring (ny eier kanskje?)
Bobla var desverre parkert for dagen når jeg kom der
Og så var det en BMW av nyere type (325?) som kjørte rimelig friskt :D

#170821  av dingo78

sexten skrev: men hadde ikke den fullt av dekor på, eller har jeg sett på feil bil? :)
Så var det en Subaru Impreza WRX der, med mye dumplyd, men heller skuffende kjøring (ny eier kanskje?)
Da har du nok sett på feil bil ja.. Den du så var en ren rally bil.. Ikke toyota heller.. Husker ikke hvilket merke..
Subaruen stilte i nybegynner klassen, tror det var første løpet hans, så blir sikkert friskere kjøring på den karen etter hvert.