TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• [edit] Andy_Celica Sin Celica St205

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #169537  av Andy_Celica

Det er en 1994 model Celica st205 WRC TRD (RHD) med skinseter og carboninteriør.
Vedlegg
nyvaska,
nyvaska,
P1010090.JPG (69.13 kiB) Vist 2816 ganger
og et til
og et til
P1010031.JPG (61.08 kiB) Vist 2813 ganger
et til
et til
P1010024.JPG (61.2 kiB) Vist 2808 ganger
vinterbilde, dagen etter jeg hentet den 05.02.06
vinterbilde, dagen etter jeg hentet den 05.02.06
P1010023.JPG (74.33 kiB) Vist 2814 ganger
Sist redigert av Andy_Celica den 29 jul 2006 13:05, redigert 2 ganger totalt.

#169539  av ADHD:-)))

Hei!
AAAH SJØNHET på 4hjul!!!:-)
GRATULERE!!!:-)

#169540  av Andy_Celica

jo takk, har hatt den nærmere 3 mnd. men etter tre uker fikk jeg motorras, så det er litt kjipt da, men får vel komme seg på bena igjen.

slenger på et par bilder til
Vedlegg
interiør
interiør
P1010081.JPG (257.96 kiB) Vist 2804 ganger
nice
nice
P1010060.JPG (526.63 kiB) Vist 2815 ganger

#169648  av w-master

Stemmer det jeg ser at du har påmontert 2 dumpventiler? Først den orginale så en HKS... Hvorfor det? :?

#169690  av lexusmann

Andy_Celica skrev:jo takk, har hatt den nærmere 3 mnd. men etter tre uker fikk jeg motorras, så det er litt kjipt da, men får vel komme seg på bena igjen.

Hvor mye jobb og deler blir det da?? Nydelig bil forresten!! :D

#169708  av Andy_Celica

w-master skrev:Stemmer det jeg ser at du har påmontert 2 dumpventiler? Først den orginale så en HKS... Hvorfor det? :?
ikke spør meg, den forste er jo den som bare sittere otg på wrc bilene, så det er en sånn resirk greie tror jeg, men uansett, det var sånn når jeg kjøpte den!

#169762  av Andy_Celica

lexusmann skrev:
Andy_Celica skrev:jo takk, har hatt den nærmere 3 mnd. men etter tre uker fikk jeg motorras, så det er litt kjipt da, men får vel komme seg på bena igjen.

det blir en god del timer, og en ca sum på 25000. så det er litt kjipt,

#169845  av lexusmann

Andy_Celica skrev:
lexusmann skrev:

det blir en god del timer, og en ca sum på 25000. så det er litt kjipt,
Mye som må byttes?25k!Huff... :? Det var mye...

#169849  av sindrejl

får du igjen noe fra selger da?

#169853  av Andy_Celica

sindrejl skrev:får du igjen noe fra selger da?
ikke foreløbig, men advokaten min har sendt et brev der vi krever 70000. som tilsvarer full overhaling, og at bilen faktisk har gått 50000 mere en det som står på spedoen, (ringte han som eide bilen før han jeg kjøpte den av og han bekrefete dette)

#169863  av sleeper

Andy_Celica skrev:
w-master skrev:Stemmer det jeg ser at du har påmontert 2 dumpventiler? Først den orginale så en HKS... Hvorfor det? :?
ikke spør meg, den forste er jo den som bare sittere otg på wrc bilene, så det er en sånn resirk greie tror jeg, men uansett, det var sånn når jeg kjøpte den!
den dumpen sitter på alle 3gen motorer! ( skjønner heller ikke vitsen med 2 dump ventiler!?!?)

#169866  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:
den dumpen sitter på alle 3gen motorer! ( skjønner heller ikke vitsen med 2 dump ventiler!?!?)
Jeg fik forklart det slik at det var den som skilte mellom vanlig gt4 st205 og gt4 wrc st205 jeg. men men, hvem av de lønner det seg å bruke da?? og desuten var den slik når jeg kjøpte den!

#169867  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:får du igjen noe fra selger da?
ikke foreløbig, men advokaten min har sendt et brev der vi krever 70000. som tilsvarer full overhaling, og at bilen faktisk har gått 50000 mere en det som står på spedoen, (ringte han som eide bilen før han jeg kjøpte den av og han bekrefete dette)
utrolig -:) spørs om du får det igjennom da..

#169868  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sleeper skrev:
Andy_Celica skrev: ikke spør meg, den forste er jo den som bare sittere otg på wrc bilene, så det er en sånn resirk greie tror jeg, men uansett, det var sånn når jeg kjøpte den!
Jeg fik forklart det slik at det var den som skilte mellom vanlig gt4 st205 og gt4 wrc st205 jeg. men men, hvem av de lønner det seg å bruke da?? og desuten var den slik når jeg kjøpte den!
ta bort resirken og bruk bare den nye.. :) er den som gir sånn lyd..

#169870  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:
sleeper skrev: den dumpen sitter på alle 3gen motorer! ( skjønner heller ikke vitsen med 2 dump ventiler!?!?)
ta bort resirken og bruk bare den nye.. :) er den som gir sånn
lyd..
det går jo 4 slanger til resirken, 2 slanger fra eksosmanifoilen og 2 vakum slanger blir det vel som kommer fra innsugsmanifoilen! hva gjør jeg da med de??