TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2-kolonnekjøring i Guinness rekordbok (masse bilder)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #18700  av VeilSide

Trodde det var en tråd her ang dette men jeg fant den ikke så jeg starter denne her jeg.

Søndag den 7 september ble det satt rekord i antall Mr2`er i kolonnekjøring. Det totale antallet som deltok var 162. Kjøreruten var på 3,2 km og kom i Guinness som "Den lengste paraden med Toyotaer." Grunnen til at jeg lagte dette innlegget var at Egbert Poell fra Toyoshp.nl ringte til meg i dag så kom vi til å snakke litt om dette. Det kom biler fra Nederland, Belgia, England, Polen, Frankriket og sikkert mange andre land. Egbert følte han hadde sett biler med norske skilt men kunne ikke bekrefte dette. Har funnet ett par bilder av denne cruisinga og her kommer de :

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Jeg har helt sikkert skrevet noe feil eller glemt noe. Det er bare å rette/legge til.
Sist redigert av VeilSide den 30 sep 2003 23:50, redigert 1 gang totalt.

#18708  av Mr2 Mk2

Oioi fy søren så rått da!!

Grattis Toyota!

#18734  av kennethx

den lyseblå mr2'en oppi der var seksy farge på!!

hmm

#18740  av sindrejl

Ligner på fargen til brodern det.. lyseblå/grønn.. altså perlemor eller.no

Må være sånn som dette det er i himmelen? :)

#18751  av PwRmAd

hvorfor blir ikke dette nevt på forhånd hos oss? Hadde jeg vært klar over dette så hadde jeg vært der.... Komunikasjon gutter!!!

#18752  av tbergstad

Jeg mener det ble nevnt for ei tid siden.. eller tar jeg feil?

#18761  av CelicaTurbo

Jeg har ihvertfall hørt om at det der skulle skje men skrev det vel ikke til dette forumet, burde gjerne gjort det ja :?

#18828  av chris

kennethx skrev:den lyseblå mr2'en oppi der var seksy farge på!!
Den som hadde samme farge som min? ;)

#18829  av chris

Vel.. vi får satse på norgesrekord da? Er jo 34 som foreløpig har sagt at de ønsker å være med ;)

#18830  av kennethx

bilde nummer 15 fra toppen, lik farge, men kansje litt mørkere? vet ikke jeg :)

#18832  av chris

kennethx skrev:bilde nummer 15 fra toppen, lik farge, men kansje litt mørkere? vet ikke jeg :)
Æsj, den med skyline-wannabe-baklykter? Stygt... Men fargen er pen. er for øvrig mørk blå, ikke lys blå ;) og nei, ikke samme som jeg har nei. Er en med samme farge som min lenger ned

#18836  av MR2turbo

Det burde jo være nok mr2'er i Norge til å slå den rekorden der ;) hmmm verd et forsøk :wink: