TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kan med EPC for windows?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#170928  av Larsen

Den versonen som ligger ute på ts-ogn er ikke japansk.
Next check the European area version check box. Next click the add
button in the European area version box. You will be presented with a change
status dialog box. select CD-ROM from the radio buttons and highlight the "A1
CD-ROM" and "A2 CD-ROM" choices in the list box (use the shift key). Then
click the OK button. Next press F10. The program will prompt you for both CDs
during the setup phase. Once the setup is completed, press F3 to return to the
main menu.

#171091  av Rafleklakk

og det betyr at man skal gjøre hva? Irriterer meg over det der jeg og.. Får det rett og slett ikke til å funke pga samme problemet.

#171158  av CelicaTurbo

..og husk at programmet er så gammelt at det ikke kan være mer enn ca 2.1 GB ledig diskplass på den partisjonen hvor dere installerer programmet, ellers vil det feile. Det må også være tilstrekkelig med plass til datacd'ene. Alt nødvendig står i veiledningen som lastes ned sammen med diskene. Husk også at når cd brennes må den gies de spesifiserte navnene også, slik at navnet står i filutforskeren når cd'en settes i maskinen.

#171168  av Larsen

Jeg kjørte programmet fint jeg med iso fil, trenger ikke å brenne den! Lagret den også på 100 gigs harddisk. Men jeg jobbet litt for å få instalert selv data cden inn i programmet.

#171170  av Larsen

Rafleklakk skrev:og det betyr at man skal gjøre hva? Irriterer meg over det der jeg og.. Får det rett og slett ikke til å funke pga samme problemet.
Det vil si at der du krysser av for hvilken cd du skal ha så skal du bare velge European area version og finne cd to i boksen under, ingen av de andre med japanese area o.s.v

#171179  av Rafleklakk

Nei.. Klarer det ikke jeg.. Jeg gir opp.. HATER sånne små feil.. De IRRITERER meg.. Sikkert noe som henger i fra gamle dager med win95 etc.. HATHATHAT. Godt å få det ut :twisted:

Takk for hjelp ihvertfall... Er vel ikke så mye det programmet kan gjøre for meg uansett.