TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rudskogen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #171255  av Andy_Celica

Har kommet på en ide som kunne vært morsomt åå gjennomført, vi snakker med 200-sx.org om de er intresert i å være med å spleise på å leie rudskogen i en helg sammens med oss, der hvor det kunn er nissan og toyota, så kunne vi hatt det litt morsomt sammens med de gutta der, og samtidig vist dem at toyota ikke er til å le av. :twisted:

Kunne detter vært en id vi kunne gjennomført, tror ikke det er så sinnsykt dyrt å leie den bannen.

#171258  av VeilSide

Så lenge prøveskilt er lov og dato passer så kommer iallefall jeg :D

#171263  av tommis

Den beste ide'n noen har kommet med på dette forumet på en stund :D

Tenke seg til vår egen dag, med de råeste merkene fra Japan!

Er helt KLART med på det :twisted: Dato??

#171264  av Andy_Celica

Har ikke tenkt på dato enda, måtte bare lufte forslaget for å se om noen var intreserte!

#171267  av Johnny_Bravo

Jeg tror dette kan bli vanskelig å gjennomføre med bare oss og 200sx-ogn. men blir det noe av og prisen er god så stiller jeg.

Burde kanskje ta med Mazda og honda forumet også?

#171268  av Andy_Celica

ja, hvor flere jo bedre, men jeg kan ta en tlf ditt og skjekke hva det vil koste å leie banen en helg, dette er jo ikke noe vi skla tjene penger på, må bare ta betalt for å dekk utgiftene for leie av bane osv!

og i tilfelle må vi ha en påmeldingsliste om hvor mange vi blir slik at vi kan regen ut hvor mye det koster pr pers, og alt må forhandsbetales for da blir det ikke bestilling av banen før alle har betalt i tilfelle.

#171273  av Speeder

Nå arrangerer jo allerede 200sx gutta endel treff. Bl.a Japsetreffet, som det blir to varsoner av i år...

#171275  av Fred

Er vel ikke vanskeligere enn å hive seg med på japsetreffet nei...

#171276  av Andy_Celica

nei, så det etter jeg skrev innelgget se, så vi hiver oss på de!

#171280  av CelicaTurbo

er jo to ganger japsetreff i år, samt flere ganger treff på gardermoen for 200sx så er det virkelig klubben sentralt som er ute etter å arrangere ytterligere treff eller er det bare noen medlemmer som prøver å fronte klubben på egenhånd? :wink: Det hadde vært artig med et slikt treff med rudskogen er alt for dyrt å leie for en helg for våre to klubber alene, men en ettermiddag burde være fint oppnåelig. Det er vel også lite trolig at det er noen ledige helger på rudskogen før sessongen er over for lenge siden, slikt bør planlegges ganske så god tid i forveien :)

edit: prisen for helgeleie overstiger forøvrig 30.000..
Sist redigert av CelicaTurbo den 06 mai 2006 16:00, redigert 1 gang totalt.

#171281  av henningl

200sx-klubben arrangerer banekjøringer nå hver eneste måned frem til og med september.

Jeg vil tro det igrunn er noe sent å reservere helgedag på Rudskogen. Vi leverte inn søknadene i fjor høst, og det må man nesten om man skal få en fin dato. Men selvfølgelig, man kan være heldig at det er ledig fordi noen har avbestilt feks. :)

Forøvrig ligger vel prisen på ca 20.000 for et arrangement uten publikum.

#171285  av Andy_Celica

CelicaTurbo skrev:er jo to ganger japsetreff i år, samt flere ganger treff på gardermoen for 200sx så er det virkelig klubben sentralt som er ute etter å arrangere ytterligere treff eller er det bare noen medlemmer som prøver å fronte klubben på egenhånd? :wink: Det hadde vært artig med et slikt treff med rudskogen er alt for dyrt å leie for en helg for våre to klubber alene, men en ettermiddag burde være fint oppnåelig. Det er vel også lite trolig at det er noen ledige helger på rudskogen før sessongen er over for lenge siden, slikt bør planlegges ganske så god tid i forveien :)

edit: prisen for helgeleie overstiger forøvrig 30.000..
Ja det hadde vært kult med bare en ettermidag, fått kjørt ifra oss litt.
men det er jo bra at 200sx-ogn har noen treff fremover, ser frem til dette.
 #171296  av sindrejl

Andy_Celica skrev:Har kommet på en ide som kunne vært morsomt åå gjennomført, vi snakker med 200-sx.org om de er intresert i å være med å spleise på å leie rudskogen i en helg sammens med oss, der hvor det kunn er nissan og toyota, så kunne vi hatt det litt morsomt sammens med de gutta der, og samtidig vist dem at toyota ikke er til å le av. :twisted:

Kunne detter vært en id vi kunne gjennomført, tror ikke det er så sinnsykt dyrt å leie den bannen.
im with ya all!!!! :P (dog jeg kanskje kjører mazda innen den tid :P)

#171367  av AeZ_

noen som vet noen dato for japsetreffa?

#171368  av henningl

Det er bare å leie rudskogen en ettermiddag.. er sikkert mulig å få ledige kvelder, prisen er ok, og det er garantert noen i 200sx-klubben som blir med :)

Rudskogen tror jeg skal ha 25% av leien på forskudd og resten på etterskudd, så man MÅ ikke ha så mye penger på bok bare man vet at det kommer folk :wink: