TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• drifte bibel

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #171305  av hugomidt

kA heiter filmen som også blir kalt : drifte bibelen??
 #171306  av Goose

hugomidt skrev:kA heiter filmen som også blir kalt : drifte bibelen??
Topic hører til små pratt men men,

Deter den ikke Drift bible? :roll:

#171323  av tojo

Best motoring - drift bible :wink:

#171465  av @lpher

...og få's blant annet kjøpt her: :D
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1160

Hmm...når jeg tenker på det...jeg sender med denne, free of charge, til de fem første TS-OGN'ere som handler (for over 2.000,-) av meg...fra og med...NUH!! :D

#171468  av Goose

@lpher skrev:...og få's blant annet kjøpt her: :D
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1160

Hmm...når jeg tenker på det...jeg sender med denne, free of charge, til de fem første TS-OGN'ere som handler (for over 2.000,-) av meg...fra og med...NUH!! :D
Hvis du ser øverst på siden så får man gratis frakt hvis man betalerpå forskudd eller med kort. eller tolker jeg feil :D

#171469  av @lpher

Goose skrev: Hvis du ser øverst på siden så får man gratis frakt hvis man betalerpå forskudd eller med kort. eller tolker jeg feil :D
Stemmer at det er frifrakt ja...men du må fremdeles betale for filmen da :D Det slipper du om du benytter deg av tilbudet mitt :)

#171605  av kake

Liker du BMI så bør du kjøpe det, det er kvalitets DVD'er som er skikkelig forsegjort. Hvis ingen kjøper de, så gidder de ikke gi ut mer heller...

Sakset fra BMI sida,

"As above mentioned we will still release English version DVDs, but DVDs alone will no longer be the only outlet for our videos. It is not the only reason but we cannot deny that piracy (illegal downloading & illegal copying of our videos) has been somewhat a factor in making our decision. The biggest reason for this shift is that the internet is changing the way we all collect information. We must also adapt to the times."