TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva med et lite treff i Bergen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #171618  av Sven

Foreslår at vi tar et lite treff i Bergensområdet mens det ennå går ann å kjøre med taket av 8)

#171622  av tommis

Tja...
I hælga du ser for deg det da eller?

#171624  av Sven

Tror været skal holde til torsdag, så tenkte før det. I morra eller onsdag f.eks
Hvis det er noen interresse for det da

#177810  av James

What? Har ikke fått med meg denne posten her jeg ... :? Jaja, skulle vel ikke fått til et treff da? En dag det er fint vær?

#177827  av Sven

Er med jeg

#177886  av ure

skal vel få tid jeg og... Har noen vurdert å leie eikås i år? Kunne vært litt artig det vel...

#177923  av CelicaGT

Blir det eikås kunne eg tenkt meg å ta ein tur til bergen og blitt med. Er lite med toyota treff her i området..... :?

#177944  av MacGyver

Eikås hadde vært morro ja. Mulig å fikse noe der kansje ?

#178055  av daniel

MacGyver skrev:Eikås hadde vært morro ja. Mulig å fikse noe der kansje ?

e vel bare til å snakke med kennethx.. var vel han som fikset det i fjor..

#178087  av CelicaTurbo

for å få til treff på Eikås for en helgedag må man normalt søke om det året i forveien, men skal man ha en ettermiddag er det nok mulig å ordne noe på kortere varsel.. spørs om Huismann carting skal leie banen gjennom hele sommeren også?

#178103  av tommis

Ikke noe biltreff men jeg nevner det likevell.
Jeg og Soltec skal ha et lite møte på esso Os kl 17:00 i dag! Må gjerne møte der andre Toyota interesserte også. Hvis dere vil...

#178380  av James

tommis skrev:Ikke noe biltreff men jeg nevner det likevell.
Jeg og Soltec skal ha et lite møte på esso Os kl 17:00 i dag! Må gjerne møte der andre Toyota interesserte også. Hvis dere vil...
Hmm... Hadde jeg sett posten litt tidligare igår, skulle jeg ha vert der :?

#178696  av Mani@c

CelicaTurbo skrev:for å få til treff på Eikås for en helgedag må man normalt søke om det året i forveien, men skal man ha en ettermiddag er det nok mulig å ordne noe på kortere varsel.. spørs om Huismann carting skal leie banen gjennom hele sommeren også?
GÃ¥r ut ifra at du sikter til Bergen Gokartsenter... Huysman karting er det lenge siden vi het. Bare gjengen i Oslo som heter det fremdeles. :)

Og nei, vi skal ikke leie banen i sommer. Men tror det er vanskelig å få plass så sent på året. Men hvem vet? Kanskje vi er heldig? Det blir nok i tilfelle på kort varsel pga. avbestilling. Men jeg kan høre med dem om de kan maile meg terminlisten for å se om det er noen mulige åpninger.

Ellers er det fullt mulig med et sosialt treff på Gokartsenteret. :)

#179495  av James

Hva med et lite treff i helgen? Er jo meldt kanonbra vær framover!! 8) Må benytte sjansen nå vi først har det! Noen som er med? Evt. hvor skal alle møtes?

#179519  av Sven

I'm in 8)
Men er ikke så kjent så vet ikke hvor