TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt sete til Camry 93'

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #171945  av HÃ¥vardS

Førersetet i bilen min er på randen av sammenbrudd og jeg kunne tenke meg å sette inne et nytt. Iogmed at disse setene aldri har vært spesielt bra vurderer jeg å sette inn et annet sete, så spørsmålet blir da om andre seter vil passe: Nyere Camry, Avensis, Recaro (evt med adater). Har ikke lyktes å finne adapter til Recaro seter for Camry, finnes dette?

Toya-hilsen
HÃ¥vard
 #172125  av rx300

HåvardS skrev:Førersetet i bilen min er på randen av sammenbrudd og jeg kunne tenke meg å sette inne et nytt. Iogmed at disse setene aldri har vært spesielt bra vurderer jeg å sette inn et annet sete, så spørsmålet blir da om andre seter vil passe: Nyere Camry, Avensis, Recaro (evt med adater). Har ikke lyktes å finne adapter til Recaro seter for Camry, finnes dette?
Ja, det skal finnes det, ikke lett å finne, og Recaro.com er jo de største drittsidene jeg noensinne har sett. Bare form, null funksjon og null innhold. :evil: Men søk litt på nettet etter recaro camry seat brackets elns, så finner du f.eks. denne siden http://www.modacar.com/products/Toyota/Camry/RECARO/
Ellers - hvilke seter er det du har? Har de f.eks. regulerbar korsryggstøtte? Er det en XL du har? De som står i min er ganske bra, så det kan hjelpe bra å bare oppgradere til GL eller GX-sete. Er du heldig så finner du et el. justerbart GX-sete hos en hugger, mener jeg så et sist jeg søkte på nbfbildeler.no Ellers tror jeg festene er de samme som senere Camryer også, hvis du synes de setene er bedre...