TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skvettlapper st185

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #172014  av larsst185

Noen som vet om det er mulig å oppdrive originale skvettlapper til gt4?
Finner dem ikke på delefilmen på jobb...

#172116  av GT4 CS

Vet tor her inne skaffet det til sin cs, så det skal jo finnes. Jeg fant de på EPC da, har ikke innstalert det på denne datan her enda, men om det er samme delenummer på det nye programmet dere bruker nå som i EPC burde jo noen kunne finne det. Men hvorfor ikke bare skaffe noen rally skvettiser :lol: Jeg digger mine hehe, herlig lyd da grusen spruter i dem.
Men smaken er som baken
Vedlegg
bil3 009.jpg
bil3 009.jpg (282.8 kiB) Vist 155 ganger

#172199  av RejecteD

GT4 CS skrev:Vet tor her inne skaffet det til sin cs, så det skal jo finnes. Jeg fant de på EPC da, har ikke innstalert det på denne datan her enda, men om det er samme delenummer på det nye programmet dere bruker nå som i EPC burde jo noen kunne finne det. Men hvorfor ikke bare skaffe noen rally skvettiser :lol: Jeg digger mine hehe, herlig lyd da grusen spruter i dem.
Men smaken er som baken
Hvor fikk du tak i disse skvettlappene? Skulle gjerne hatt noen på bilen min. Er vel samme pass form på ST182 som på ST185, eller?

#172393  av GT4 CS

Kjøpt hos gundersen motorsport på røa i oslo. Er supergod service hos dem. Koster 400kr for 4 stk. Og det er ikke noe problem og tilpasse de til din bil, det er universal skvettiser du kappar til selv.

#172465  av Tor

Jeg bestilte skvettlapper foran og bak til min bil fra England, kan bare ikke klare og huske hvilken side de kom fra. Super passform og bra effekt.

#172476  av larsst185

d må du prøve komme på. :)

#172594  av Peak

Ja :)
Er meget interisert i noen skvettlapper som ser originale ut.

#172600  av larsst185

hadde det på forrige gt4n.så meeget bra ut.Har nettopp lakka kanalene på nytt på den jeg har nå å det så ikke ut pga steinsprut.

#172769  av Tor

Slik ser dem ut :)
Vedlegg
Picture 158.jpg
Picture 158.jpg (36.97 kiB) Vist 395 ganger