Side 1 av 1
Celica GT4 girkasse
Legg innLagt inn:10 mai 2006 05:45
av Biggen
Jeg har splitta min GT4 girkasse for å fjærne en aksling (tanhylse) som var i veien etter ombygging. I den forbindelse vil jeg selvsagt bytte alle pakninger og tetninger jeg kan. Men hva med div synkringer. Er det noe som slites mer enn andre og bør derfor byttes?
Girkassa skal ikke ha gått mer enn 40 000 km.
Legg innLagt inn:10 mai 2006 08:26
av sleeper
ringene til 2 og 3 gir her vel en tendens til og takke for seg etter noen harde girskift...
Legg innLagt inn:10 mai 2006 16:18
av Biggen
Så du mener at så lenge jeg har den oppe så burde jeg bytte disse selv om kassa "skal" bare ha gått ca 40 000 km?
Synkringen koster jo ingen ting, er bare litt usikker på jobben med å bytte dem.
Legg innLagt inn:10 mai 2006 21:52
av sleeper
hvis de er ikke koster stort og de ikke koster stort så er det vel bare dumt og ikke bytte de!?!?
Legg innLagt inn:10 mai 2006 21:56
av cs2451
følg bgb så får du nok til dette. jeg ville også ha byttet de viss du alikevel har kløyvd kassa!
Legg innLagt inn:11 mai 2006 16:31
av Biggen
Oki, Da gjør jeg i alle fall et realt forsøk, så få jeg se hvor den ender....
Takk for svar gutta..!