TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 pÃ¥ VÃ¥lerbanen og Rudskogen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #172131  av CelicaTurbo

Bilde

200SX-OGN arrangerer også i år Japsetreff, men i år blir det to treff! Vålerbanen 5. juni (helligdag) og Rudskogen 13. august.Tidligere treff har vært store suksesser og det blir det nok også i år. Prisene er meget bra og det er mulighet for å kjøre mye på banen. Dette blir årets viktigste begivenheter for oss med japsebiler! Trykk på bildet for mer informasjon.

Bilde
Sist redigert av CelicaTurbo den 22 nov 2006 08:20, redigert 2 ganger totalt.

#172158  av sindrejl

jeg er påmeldt.. skal faktisk stå flaggvakt ! :D

#172403  av hybris

Vi hadde et fire timers langt planleggingsmøte rundt dette treffet i går, og endel av oss i treffkomiteen kommer til å dra opp ettermiddagen før for å være sikre på at alt er på plass og tenkt på - dette kommer til å bli et knalltreff med BILER i fokus - så her er det bare å møte opp! :D :twisted:

Vi har selvfølgelig også bestilt perfekt vær. Mange av de som var på fjorårets treff mente det var det beste treffet i 2005 - vi håper på gjentagelse i år! :D

#172404  av Dalan

Dæven, dette må jeg da virkelig ha bilen klar til, jeg er klar for litt banekjøring i sommer :D

#172587  av ure

Har lyst ¨å ta en tur,men er det påbudt med hjelm på våler...?

#172677  av CelicaTurbo

Selve Våler har nok ikke noe påbud men det er ganske sannsynlig at 200sx-ogn som arrangører vil kreve hjelm ettersom det er ganske vanlig. Det er sikkert noen du kjenner som har en hjelm av et slag som du kan låne?

#172701  av hybris

Hei hei.

Det kan være lurt å ta med hjelm sånn for egen del, det er tross alt ikke direkte trygt å slå rundt med bil uten hjelm (og veltebur ;) ), men dette vil sannsynligvis ikke bli et krav.

#173466  av Carina_E

regner med at vi kommer noen fra romerike også,,, noen herfra som skal dit?? kjøre følge.....?

dette blir drit bra... håper været blir like bra også...
:lol:

#175439  av egotrip

jeg skal nok ta turen dit :)

reise grytidlig på mandagen eller ? :)

#175635  av Speeder

Det ser ut som om bilen blir sånn høvelig kalr til neste helg, så da ta jeg meg en tur også.

Noen planer om att TS-OGN skal stå samlet?

#175636  av Andy_Celica

Hadde vært morro å kommet å kjørt fra noen 200sx, men har jo ingen motor for tiden! Får ta det igjen på rudskogen!

#175676  av Carina_E

egotrip skrev:jeg skal nok ta turen dit :)

reise grytidlig på mandagen eller ? :)

når hadde du tenkt deg å reise a?? kjøre følge kansje... regner med at vi blir noen som drar ca 7 halv 8 tenker jeg fra gardermoen og omeng.. noen flere herfra som skal oppover??

#175703  av Fred

Noen som er klar for no samkjøring oppover, fra østfold en plass, når er det vits å reise ogsånn?

#175763  av egotrip

Carina_E skrev:
når hadde du tenkt deg å reise a?? kjøre følge kansje... regner med at vi blir noen som drar ca 7 halv 8 tenker jeg fra gardermoen og omeng.. noen flere herfra som skal oppover??
er med på den jeg .. bor rett ved Lillestrøm. Finne et møtested ? i nærheten av e6 ?=)

#175887  av Rollaole

Kjøre sammen fra lillestrøm? Jeg er med! bor 20 minutter unna lillestrøm! :)