TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet 27.mai. Trondheim,

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#172157  av sindrejl

finally!!

#172159  av @lpher

Men å legge det til nøyaktig samme helg som Gatebil Våler er jo ikke spesielt gjennomtenkt da :wink: Du sikrer at de grommeste bilene ikke kommer på det viset ihvertfall :lol:

#172173  av sindrejl

@lpher skrev:Men å legge det til nøyaktig samme helg som Gatebil Våler er jo ikke spesielt gjennomtenkt da :wink: Du sikrer at de grommeste bilene ikke kommer på det viset ihvertfall :lol:
tja.. mange med de grommeste bilene har ikke råd til å kaste bort 2000spenn på gatebil ;)

#172178  av dca

jeg skal på gatebil...så lenge været er meldt bra ihvertfall... har ymse erfaringer med været på våler...

#172306  av @lpher

sindrejl skrev: tja.. mange med de grommeste bilene har ikke råd til å kaste bort 2000spenn på gatebil ;)
Ehh...i beg to differ...folk som har råd til å holde ordentlig bil...tar seg råd til slikt :wink:

#172374  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev: tja.. mange med de grommeste bilene har ikke råd til å kaste bort 2000spenn på gatebil ;)
Ehh...i beg to differ...folk som har råd til å holde ordentlig bil...tar seg råd til slikt :wink:
*sniff snus* dæææven nå lukta det kvalmt her ja ..

#172376  av cameleon

Ikke regn med meg hehe. :wink:
Virker som om jeg bare kan slappe av og gi faen i alle treffa i år så :lol:

*hmm...så vaj det den muttejen som skujje dææj ja...hmm...og denne muttejen skujje dæj....* *skru* *skru*

#172378  av dca

cameleon skrev:Ikke regn med meg hehe. :wink:
Virker som om jeg bare kan slappe av og gi faen i alle treffa i år så :lol:

*hmm...så vaj det den muttejen som skujje dææj ja...hmm...og denne muttejen skujje dæj....* *skru* *skru*
hihi..er forskjell på å ha råd og ta seg råd vettu! ;)

men må si meg enig med @lpher her ja! det grommeste er nok lengre sør den dagen! :)

#172381  av @lpher

sindrejl skrev: *sniff snus* dæææven nå lukta det kvalmt her ja ..
Pfft... :D Jeg tenke vel egentlig mest på de med enda grommere bil enn det jeg har da :)

#172384  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev: *sniff snus* dæææven nå lukta det kvalmt her ja ..
Pfft... :D Jeg tenke vel egentlig mest på de med enda grommere bil enn det jeg har da :)
du gjorde det ja? :roll: :P

#172791  av Jon Arve

@lpher skrev:Men å legge det til nøyaktig samme helg som Gatebil Våler er jo ikke spesielt gjennomtenkt da :wink: Du sikrer at de grommeste bilene ikke kommer på det viset ihvertfall :lol:
Hallo, brems litt her no!

Det er ikke alle som hverken har anledning eller ork til å kjøre ned til Gatebil denne helga. Men vi kan da ikke kutte ut å ha treff i Trondheim bare fordi det er et stort treff andre plasser i landet!!! De som skal på Gatebil må gjerne få dra dit, men de som ikke kan/orker kan da vell ha treff. Og det er vel heller ingen som sier at dette skal bli det første og siste streetmeet'n i Tondheim i år :wink:

Så slutt å syt! Gjør det som passer best!

#172876  av @lpher

Jon Arve skrev: Hallo, brems litt her no!

Det er ikke alle som hverken har anledning eller ork til å kjøre ned til Gatebil denne helga. Men vi kan da ikke kutte ut å ha treff i Trondheim bare fordi det er et stort treff andre plasser i landet!!! De som skal på Gatebil må gjerne få dra dit, men de som ikke kan/orker kan da vell ha treff. Og det er vel heller ingen som sier at dette skal bli det første og siste streetmeet'n i Tondheim i år :wink:

Så slutt å syt! Gjør det som passer best!
Ro ned pumpa nå Jon Arve :D Var ikke sånn ment :) Jeg synes bare det er litt utaktisk å velge akkurat samme helga...da det er plenty av andre helger det ikke skjer en dritt på...men uansett så ønsker ikke jeg heller noen endringer på det...da folk flest ser ut til å ville ha det denne helga...slike treff må være slik som folk vil ha det...sånn er det bare :)