TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp til Ã¥ slippe unna militæret

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #172191  av BrennaRacing

Fikk innkallelse til førstegangstjeneste i dag...Bardufoss eller no..Er akkurat ferdig med lærlingtiden som elektriker, driver å shiner opp bilen (overhaling, lakk osv) å driver å skal kjøpe meg leilighet, så innkallelsen passet utrolig dårlig....Noen som har noen tips til hva jeg kan si eller gjøre for å slippe militæret....Har jo hørt at det er under 50% som blir kalt inn, så da må det vel være en eller annen måte å komme seg unna på..

Å til dere som har lyst til å si at militæret er morsomt å lærerikt å alt det der...Dont Bother :lol:

#172193  av MacGyver

Hørsel. Lunge sykdommer, rygg skader, hjerte sykdommer, sukker syke osv.

har du noe alla dette så slipper du nok. eller er det lite bortsett fra å klage til legen din.

#172196  av cameleon

Eller gjør som meg. Dra til en psykiater og si at du lider av depresjon eller aggresjon.

#172197  av BrennaRacing

cameleon skrev:Eller gjør som meg. Dra til en psykiater og si at du lider av depresjon eller aggresjon.
Gjorde du det?? Hva sa du?? Det var vel ikke så lett å få han til å tro det, eller??

#172198  av cameleon

BrennaRacing skrev:
cameleon skrev:Eller gjør som meg. Dra til en psykiater og si at du lider av depresjon eller aggresjon.
Gjorde du det?? Hva sa du?? Det var vel ikke så lett å få han til å tro det, eller??
Om du skal spiller på depresjon så er det litt vanskelig da siden du må være god å tvinge fram tårer. Om du harmuligheten for det så prøv å tut og sippe så mye som mulig og si at du kunne aldri drept et menneske osv. Vanskelig den delen med depresjon.
Jeg gikk for aggresjon og sa at et gevær i hånda til meg kunne føre til at om noen irriterte meg, så kune jeg finne på å blåse huet av enhver der inne :lol: Bare å fortsette i den retningen. Vær hissig og hiss deg opp for hver minste ting han spør deg om :lol:

MEN du må huske på at han gir deg timer da. og antageligvis så må du gå i terapi over en viss periode :mrgreen:

Du må også huske på at dette er noe som kommer på rullebladet ditt da :P Så om du skal søke jobb i kjærka ellersom politi osv, så kan det godt hende du får avslag på det om du tidligere har fortalt at du kan gå amokk på samtlige befaler :P

MEN du kommer til å slippe unna militæret da :D

#172201  av BrennaRacing

Hmmm....Jeg er en elendig skuespiller da, så jeg tror det der kommer til å funke dårlig...Skal snakke med sjefen i morra, å høre om han kan skrive at han trenger meg på jobb fremover, så kan jeg søke om utsettelse....Noen som veit om det funker?? Så får jeg heller finne på no lurt når jeg får en ny innkallelse....

Vanskelig det her ass...Men jeg MÅ finne på et eller annet

#172208  av oleb

Alternativet er jo siviltjeneste da. ;)

#172209  av BrennaRacing

Ja, hvordan er det a...Må man søke på det eller kommer alle inn på det hvis man vil...Hvor kan man jobbe da??

#172212  av mr.two

cameleon skrev:
BrennaRacing skrev:
Om du skal spiller på depresjon så er det litt vanskelig da siden du må være god å tvinge fram tårer. Om du harmuligheten for det så prøv å tut og sippe så mye som mulig og si at du kunne aldri drept et menneske osv. Vanskelig den delen med depresjon.
Jeg gikk for aggresjon og sa at et gevær i hånda til meg kunne føre til at om noen irriterte meg, så kune jeg finne på å blåse huet av enhver der inne :lol: Bare å fortsette i den retningen. Vær hissig og hiss deg opp for hver minste ting han spør deg om :lol:

MEN du må huske på at han gir deg timer da. og antageligvis så må du gå i terapi over en viss periode :mrgreen:

Du må også huske på at dette er noe som kommer på rullebladet ditt da :P Så om du skal søke jobb i kjærka ellersom politi osv, så kan det godt hende du får avslag på det om du tidligere har fortalt at du kan gå amokk på samtlige befaler :P

MEN du kommer til å slippe unna militæret da :D
Det kommer bare på det militære rullebladet, og det er klassifisert, så ingen andre enn de som har gyldig sikkerhetserklæring fra militæret kan få innsyn. Vil tro at politiet har tilgang på dette hvis de ber om det, men hvem kunne vel tenke seg en slik karriere...

#172216  av Corolla T Sport

Så du har vært på sesjon? Hvis ikke kunne du feika litt på hørsel testen. Slenge opp armene i hytt å pine.. Da tror jeg ikke du kommer inn...

:lol: :lol:

#172222  av BrennaRacing

Corolla T Sport skrev:Så du har vært på sesjon? Hvis ikke kunne du feika litt på hørsel testen. Slenge opp armene i hytt å pine.. Da tror jeg ikke du kommer inn...

:lol: :lol:
Var så dum når jeg var på sesjon..Gjorde alt så bra som jeg kunne...Gjorde det bra på alle testene...Skulle bare faka hørsel, syn, matte å norsk test å alt som er :?

#172223  av Andy_Celica

en kompis av meg sa at han gikk på bol, dop osv. han slapp militæret, og det har ikke kommet frem noe sted at han har sakt det.

#172224  av jorgen

Det funker dårlig :)
De kjører opptil flere tester av samme frekvens på samme øre, så hvis du slenger opp hånda en av to ganger begynner de å lure ;)

#172227  av BrennaRacing

Andy_Celica skrev:en kompis av meg sa at han gikk på bol, dop osv. han slapp militæret, og det har ikke kommet frem noe sted at han har sakt det.
Men da tar de vel urinprøve gjør de ikke d a??

#172231  av Andy_Celica

BrennaRacing skrev:
Andy_Celica skrev:en kompis av meg sa at han gikk på bol, dop osv. han slapp militæret, og det har ikke kommet frem noe sted at han har sakt det.
Men da tar de vel urinprøve gjør de ikke d a??
de tar urinprøver, men å analysere at du bruker dop osv koster for mye penger, så militæret skjekker deg ikke for de tingene, og desuten er det bare til å kaste i seg en russer tablett det, så hadde du vist positivt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17