TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nyanskaffelse

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #173023  av croco-Frod

Legger ut noen bilder og info om nybilen min :D

1988mod Supra MK III targa

7M-GE med manuell gir

Bilen ble kjøpt ny i Norge i 88, og hadde en eier fram til 2003! 8)

Bilen har rullet kun 112000km :twisted: (Det er sjekket opp, og det stemmer :wink: )
Den er ei heller kjørt om vinteren, de orginale vinterdekkene fra 88 medfølger, ubrukte! :wink:

Bilen framstår som et meget strøkent eksemplar! :D

Den er senket 35mm og ruller idag på 17" Rial felger, omsluttet av 225/45-17" Falken dekk

Må si det er en fryd å kjøre bilen, og at den faktisk er produsert i 88 er ikke til å tro, da den oppleves som å kjøre en nybil anno 2006 :D
Vedlegg
17" Rial
17" Rial
100_2193.JPG (57.74 kiB) Vist 3812 ganger
massiv front
massiv front
supra front.JPG (380.43 kiB) Vist 2611 ganger
Kveldssol i Trondheim
Kveldssol i Trondheim
S4020560.JPG (142.58 kiB) Vist 2617 ganger

#173025  av FalcoN

Du må komme med den på KBS imorgen :D

#173026  av croco-Frod

FalcoN skrev:Du må komme med den på KBS imorgen :D
Stikker nok innom på KBS-utstillinga ja :D

HÃ¥per bare at regnet holder seg vekk :evil:

#173041  av Wishmaster

liker fargen på supraen din, møter deg rett som det i byen :wink:

#173049  av croco-Frod

Wishmaster skrev:liker fargen på supraen din, møter deg rett som det i byen :wink:
Takker, jeg er i utgangspunktet ikke no fan av hvite biler, men denne er ikke så værst allikevel. Celicaen min var jo hvit også så :wink:

begge er forsåvidt greie å se på i hvit.

Er det deg jeg passerte i okstadbakken for noen helger siden? Da jeg kjørte sammen med en Corolla T-Sport?

Isåfall kjenner jeg igjen bilen din, slik at jeg kan hilse neste gang jeg ser deg :wink:

#173056  av Wishmaster

croco-Frod skrev:
Wishmaster skrev:liker fargen på supraen din, møter deg rett som det i byen :wink:
Takker, jeg er i utgangspunktet ikke no fan av hvite biler, men denne er ikke så værst allikevel. Celicaen min var jo hvit også så :wink:

begge er forsåvidt greie å se på i hvit.

Er det deg jeg passerte i okstadbakken for noen helger siden? Da jeg kjørte sammen med en Corolla T-Sport?

Isåfall kjenner jeg igjen bilen din, slik at jeg kan hilse neste gang jeg ser deg :wink:
jepp, hvit er egentlig ikke noe særlig, men det passa bra på din. hehe, det var meg dere kjørte forbi ja :P

#173107  av Bull

ser strøken ut denne her ja! grattis med grom bil :D

#173125  av croco-Frod

Bull skrev:ser strøken ut denne her ja! grattis med grom bil :D
Takker :D

Skikkelig stilig bilen din også, har observert den endel i byen!

Lekre felger du har!! :twisted: passer innmari godt til bilen.

#173170  av Anders gullstein

Hvit er en utrolig kul farge hvis man holder den hvit og pen. Alle flekker vises og man må knikke skikkelig når man polerer. Men når den er nyvaksa og pen, er det ikke mange farger som ser bedre ut. Hvit er en nøytral og fin racing farge, spesielt Toyota sine hvite farger som får alle andre hvite biler til å se beige ut.

Er det Super White 4 på den Supra'n din eller? Vet ikke om den er enda hvitere enn Super White 2 som er på MR2'n min. Synes den var pen jeg, hadde vært kjedeligere i sølv.

#173184  av FireFox

Grattis med bil da :) hvor mye ga du får den? ser jo strøken ut oxo :)

#173320  av croco-Frod

Anders gullstein skrev:Hvit er en utrolig kul farge hvis man holder den hvit og pen. Alle flekker vises og man må knikke skikkelig når man polerer. Men når den er nyvaksa og pen, er det ikke mange farger som ser bedre ut. Hvit er en nøytral og fin racing farge, spesielt Toyota sine hvite farger som får alle andre hvite biler til å se beige ut.

Er det Super White 4 på den Supra'n din eller? Vet ikke om den er enda hvitere enn Super White 2 som er på MR2'n min. Synes den var pen jeg, hadde vært kjedeligere i sølv.
Fargekoden min er "040", som er den hviteste hvitfargen. Trolig tilsvarende som "Super White 4", som du henviser til :wink:

#173324  av croco-Frod

FireFox skrev:Grattis med bil da :) hvor mye ga du får den? ser jo strøken ut oxo :)

Takker :)

Er rimelig fornøyd med den.

Som regel er folk mest interessert i hvor mye man har betalt, de andre tingene rundt bilen er uvesentlig.
Men det som faktisk er helt uvesentlig, er jo hvor mye man har betalt... :wink:

Jeg pleier å svare til folk som er nysgjerrig på prisen, at jeg har betalt tilsvarende som ei ny, brukbar kjøkkeninnredning, ferdig montert! :wink:

Så får det være opp til hver enkelt å vurdere den uttalelsen
 #181642  av croco-Frod

Max Power holdt biltreff i Trondheim 18/6.

Masse frammøtte, mye pene biler, og et par pene "Max Power-Babes" :P

Legger ut et par bilder av bilen min fra treffet,
Hadde nettopp fått på de nye felgene for anledningen oxo:D
Vedlegg
S4020656.JPG
S4020656.JPG (182.71 kiB) Vist 2607 ganger
S4020640.JPG
S4020640.JPG (277.56 kiB) Vist 2606 ganger
Panser-babe.JPG
Panser-babe.JPG (265.01 kiB) Vist 2632 ganger
S4020647.JPG
S4020647.JPG (224.14 kiB) Vist 2612 ganger

#181676  av tojo

croco-Frod skrev:
Anders gullstein skrev:Hvit er en utrolig kul farge hvis man holder den hvit og pen. Alle flekker vises og man må knikke skikkelig når man polerer. Men når den er nyvaksa og pen, er det ikke mange farger som ser bedre ut. Hvit er en nøytral og fin racing farge, spesielt Toyota sine hvite farger som får alle andre hvite biler til å se beige ut.

Fargekoden min er "040", som er den hviteste hvitfargen. Trolig tilsvarende som "Super White 4", som du henviser til :wink:
"040" er super white 2 :wink: Superwhite 3(043) ,super white 4(050) og super white pearl mica(053) alle disse 3 siste er 89mod + farger.

Meget pen bil du har,så rimelig strøken ut :) Grattis med sup(erb)ra eksemplar.

#181679  av Dalan

Tror det var denne jeg så på fredagskvelden/natta i sentrum..
Måtte snu meg litt ekstra etter den, så veldig fin og blank ut! :)