TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye lÃ¥se sylindre pÃ¥ en corolla (AE92)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #173434  av Johnny_Bravo

Jeg trenger å bytte alle låsene på bilen min inkludert tenningen, er det noen som vet hva jeg bør regne med å betale for dette på hos høggern :)

er dette en vanskelig jobb? jeg setter pris på om noen har en link til en guide eller noe som kan være til hjelp.
 #174617  av Andy_Celica

Johnny_Bravo skrev:Jeg trenger å bytte alle låsene på bilen min inkludert tenningen, er det noen som vet hva jeg bør regne med å betale for dette på hos høggern :)

er dette en vanskelig jobb? jeg setter pris på om noen har en link til en guide eller noe som kan være til hjelp.
Jobben er ikke vanskelig, men mest sansynelig har jo ikke høggern nøkler og komplette låser til en bil da! og uansett ville du hat noen låser som har ligget i all slags vær i kanskje 3 år.

Toyota kan vel ikke ta så høy pris på dette da!

#174619  av egotrip

jeg måtte bytte en låssylinder i 2004(førersiden).. gjorde da dette hos Toyota Hamar.. fikk laget tilpasset slik at den var lik de andre.

Prisen på denne morroa var 1300,- hvis jeg ikke husker helt feil .. så billig er det jo ikke :p

#174673  av Tomera

Jeg byttet låsesylindren til førerdøra. Jeg har nå en nøkkel til førerdøre og en til tenningslåsen og høyresiden. Ikke noe problem egentli. Kostet ikke mange kronene for en slik sylinder! Pluss at det tar mye lengre tid å bestille opp like låsesylindre til hele bilen!

#174691  av Larsen

eller så er det veldig enkelt å tilpasse en låsesylinder til nøkkelen også.