TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prisoverslag Carina E ´94

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #174039  av haaken

Hei
Jeg vurderer å selge min Carina E XLI 94-modell, som kun har gått 87000 km. Har dere noen forslag på hva jeg kan få for den? Den ser fin ut, bortsett fra noen parkeringsbulker og fremstår som ny innvendig.

På forhånd takk

#174040  av Andy_Celica

Få naf til å gi det et godt prisoverslag, men tipper kanskje 60000+

#174048  av haaken

takk for veldig raskt svar.
Har sjekket litt rundt på marked og de bilene ligger opp mot 50k. Men de har også 40-50 tusen mer på tellern, derfor jeg føler meg litt på bærtur. Siden jeg innbiller meg at den burde være verdt rundt 60k+, så har jeg hørt med litt andre og de mener at kmtellern ikke har så mye å si på slike biler og at jeg derfor ikke kan få så mye mer for den, enn de andre som ligger ute.

#174051  av Andy_Celica

haaken skrev:takk for veldig raskt svar.
Har sjekket litt rundt på marked og de bilene ligger opp mot 50k. Men de har også 40-50 tusen mer på tellern, derfor jeg føler meg litt på bærtur. Siden jeg innbiller meg at den burde være verdt rundt 60k+, så har jeg hørt med litt andre og de mener at kmtellern ikke har så mye å si på slike biler og at jeg derfor ikke kan få så mye mer for den, enn de andre som ligger ute.
Det er jo feil i enkelte tilfeller, f.eks si at noen skal kjøpe en bil, kan ikke så mye om en toyota osv, så står det mellom en bil som har gått 80 eller 130 tusen og prisen variere 10000. Jeg personlig hadde gått for den som hadde gått under 100 tusen selv om den koster 10 tusen mere.

Jeg vet et det er en del ungdommer som ihvertfal tenker slik.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ihvertfal forsøkt å legge den ut på nettet til 60000 og skrevet i teksten at prisen kan vurderes ved raske avgjørelser.

#174536  av haaken

da var jaggu bilen solgt.
52000 ble prisen og jeg føler meg ikke alt for snytt :lol: Men kjøper har hvertfall ikke blitt lurt, kunne sikkert fått mer for bilen men er ikke nok inne i gamet til at jeg tør å sitte på gjerdet og vente. Jeg syns hvertfall det var en grei deal og håper ikke selger har noe problem med bilen. Takk for all hjelp hvertfall. Vi fant også ut at den ene bakdøra var omlakkert, så bilen var ikke så strøken som jeg hadde trodd, og det virket som det var en liten lekkasje i kjølesystemet. Håper dere kan bruke dette til å hjelpe andre fortapte sjeler til å sette en pris på deres bil.
Takk for all hjelp

LKU