TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rollaole`s Corolla med sotning!

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #174939  av Rollaole

Tok noen nye bilder fra det lokale grustaket! Ble bra egentlig.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av Rollaole den 29 jun 2006 17:04, redigert 1 gang totalt.

#175215  av tinnion

Se der ja, kommer seg, det kommer seg.. Men bakruta daa? ;)

Tok ut vinduene håper jeg? Blir så meget bedre resultat da, også spytte i en ripefri kvalitetsfilm.. Håper bare onkel er like positiv over sotinga di da.. ;)

#175265  av Rollaole

Skal ta bakruta seinere! tok bare ut dørtrekka så jeg fikk filmen langt nok ned, også øverst skjærte vi av 2 mm av filmen.. Bakruta må tas profft!

Er 3% lysgjennomgang bak, også 75% forand eller noe?
Kjøpte filmen på torshov! :)
Ps: Dropper den fangern din jeg! :wink:

#175336  av gnmfr

Kan du ta bilde rett fra siden? Er litt nyskjerrig på hvor gjennomsiktig 75% egentlig er, lurer litt på om det er for mye for meg seru :lol:

#175353  av tinnion

Rollaole skrev:Skal ta bakruta seinere! tok bare ut dørtrekka så jeg fikk filmen langt nok ned, også øverst skjærte vi av 2 mm av filmen.. Bakruta må tas profft!

betalte 550,- for filmen på siderutene, da stod jeg igjen med nok til to frontvinduer til, om onkel skulle bli sinna.. Bakruta kosta meg 800 og ta profft hos bilpleienr1 tønsberg. Kjøpte også filmen på samme sted. Er slik proff-film som er ripefri og mye tykkere enn vanlig film.. :)

#175368  av Rollaole

gnmfr skrev:Kan du ta bilde rett fra siden? Er litt nyskjerrig på hvor gjennomsiktig 75% egentlig er, lurer litt på om det er for mye for meg seru :lol:
Skal få tatt et bilde da jeg kommer hjem jeg! :wink:

#175369  av Andy_Celica

tinnion skrev:
Rollaole skrev:Skal ta bakruta seinere! tok bare ut dørtrekka så jeg fikk filmen langt nok ned, også øverst skjærte vi av 2 mm av filmen.. Bakruta må tas profft!

betalte 550,- for filmen på siderutene, da stod jeg igjen med nok til to frontvinduer til, om onkel skulle bli sinna.. Bakruta kosta meg 800 og ta profft hos bilpleienr1 tønsberg. Kjøpte også filmen på samme sted. Er slik proff-film som er ripefri og mye tykkere enn vanlig film.. :)
Hvor kjøpte du filme?

#175377  av tinnion

Bilpleie Nr1 Tønsberg.
http://bilpleienr1.no/ kjørte bare innom og fikk kjøpt litt. Kjekt for meg som bor i nærheten :P

#183826  av Rollaole

Nye bilder i første post. :)

#183902  av Sven

Lagt på selv eller?

#184035  av Rollaole

ja, med litt hjelp.. måtte ha litt starthjelp!

#184190  av Sven

Må sote mine vinduer også, men kan det ikke så hvis noen har lyst å hjelpe så si ifra :roll:

#184202  av Rollaole

Trodde også det var utrolig vanskig, men bare man tar av dørtrekket og tar en film bit som er stor nok til og dekke hele ruta og ha på, HUSK masse masse vann&zalo blanding, mere vann jo bedre! også kjøp inn en god sparkel i gummi og prøve seg fram, øvelse gjør mester! :wink: