TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nedre del av spedometervaier!?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #175165  av sleeper

Vaieren min tok kvewlden her om dagen, og etter og ha sett hva det var så fant jeg ut at den har løsnet på den nederste delen at vaieren.
det ser ut til at det er mulig og bytte bare den nedre delen av vaieren...
er det noen som kan legge ut et bilde av speedo vaieren(toyota delebilde!)
dette til en st165

#175234  av kennethx

Byttet den nedre delen på min CS nettopp, kostet sånn i landet 500-600 på toyota for en ny...syke priser for en 15cm lang wire! :shock:

#175237  av sleeper

kennethx skrev:Byttet den nedre delen på min CS nettopp, kostet sånn i landet 500-600 på toyota for en ny...syke priser for en 15cm lang wire! :shock:
satan..det var da en fresk pris for 15cm vaier... (jaja, de vet hva de skal ta betalt.. :wink: )

#175243  av Andy_Celica

sleeper skrev:
kennethx skrev:Byttet den nedre delen på min CS nettopp, kostet sånn i landet 500-600 på toyota for en ny...syke priser for en 15cm lang wire! :shock:
satan..det var da en fresk pris for 15cm vaier... (jaja, de vet hva de skal ta betalt.. :wink: )
Litt off topick, men idag var jeg overaska over prisene til toyota. skulle bestille indre drivknute mansjetter forran på begge sider.

Så sier han det kommer på 225 kr pr side, det var for ytre og indre mansjett pluss de klemmene og fett! synes det var billig jeg!

#175249  av sleeper

Andy_Celica skrev:
sleeper skrev:
Litt off topick, men idag var jeg overaska over prisene til toyota. skulle bestille indre drivknute mansjetter forran på begge sider.

Så sier han det kommer på 225 kr pr side, det var for ytre og indre mansjett pluss de klemmene og fett! synes det var billig jeg!

det er faktisk billigere en vanlige delebutikker det.. :wink: