TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av div bagasjerom. T20

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #175185  av er1k

Kunne tenkt meg og sett nokken bilder av bagasjerom med bilstereo inst. i T20. Trenger litt inspirasjon. Er usikker på hvordan jeg skal ha mitt "opplegg."

Når dere først er i gang? kor har dere jekken til bilen?! i det rommet til høgre i bagasjen? er jo bare tomt der, virker som om det bare ligger og slenger visst eg legger det inn der? :?

danke

#175214  av Mr_Sann

Ang jekken så ser du det er to fester i det lille rommet. Hvis du setter jekken mellom disse med bakke pungtet ned og løftepungtet opp og så skrur jekken opp for hånd så vil den låse seg i sporet. Ganske kjekt. Litt vanskelig å forklare..

Ellers med bilstereo så har jeg tatt ut reservehjulet, Montert en 5kanals forsterker nede i brønnen og laget til finer plater som gulv i bagasjerommet. Subwooferen sitter fast med borrelås i teppet som igjen sitter fast med borrelås i gulvet. Enkelt og greit.

#175479  av celica1.8

gammelt bilde da....

har fått teppe i gulvet, 6*9osv.

men er basskasse i glassfiber.. forsterker i andre siden. og tatt vekk reservehjulet
Vedlegg
Picture 026.jpg
Picture 026.jpg (220.21 kiB) Vist 831 ganger

#175498  av er1k

takk takk!
eg mangler de "plastdingsene" inni den luka. må jeg til toyota for å få nye? går det ant og kjøpe nye? bestille på nettet?
 #178028  av azt

mitt oppsett... lagt forsterkern ned og fjerna reservehjulet... får jo reservehjul på boks så :P
Vedlegg
4
4
Andreas Celica (5) (Medium).JPG (16.09 kiB) Vist 1128 ganger
3
3
Andreas Celica (4) (Medium).JPG (11.83 kiB) Vist 1128 ganger
2
2
Andreas Celica (3) (Medium).JPG (26.28 kiB) Vist 1128 ganger
1
1