TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Anlegg i 95-mod corolla

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #175274  av bessela

Har to stk Alpine 6*9 i hattehylla og en helt grei panasonicspiller (kosta ca 3k).

Planene mine nå er å montere et komponentsett foran og en forsterker med subb baki. Har en 12"kenwoodsub stående som jeg har tenkt å bruke, denne er i en lukka, firkanta kasse på 40l.

Noen som har vært ute for noe av det samme i en slik bil (det er en sedan), og som har lyst til å dele bilder og tips? Jeg vil helst modifisere minst mulig i bilen, når det gjelder skjæring og sånn, men litt blir det vel.

Vil gjerne ha tips til et allright kompo-sett til ca 1500,- og en amp til 2000-2500.

#175295  av toyota_mr2

hei jeg har 6.5"omp set fra alpise i mr2en de spiler bra jeg hade en corola 87 mod den hadejei 2 komponent set 6.5"i + en 12" alpine sub alt i type r det spilte noe sinsykt hade en monoblok 1000 på suben å så husker jegikke va jeg hade på komponent seta
men alpine eler MB Quart detåg spiler ganske gott i 6.6"

#175497  av |plumbo

en liten idee til front sette :
Vedlegg
IMG_0035efe.JPG
IMG_0035efe.JPG (129.26 kiB) Vist 1211 ganger

#175871  av bessela

har du lagd ny stolpe for å få den til å passe så fint eller?

til diskanten har jeg lurt litt på å felle den inn i døra, mellom døråpneren og utblåsninga fra varmeapparatet hvis man tenker på bildet du posta.

noen som har bilder og/eller forslag på løsning i bagasjerommet for subben? lurer litt på enten å felle den ned i hjulbrønnen, men lurer litt på åssen dette er med tanke på kjøling og sånn