TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina E

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #175963  av FireFox

Da begynner Carinan å ta litt form.
Planen var egentlig komplett Booster kit, men pga penge mangel så begynner jeg med noe billig, men greit.

Valgte å legge mest penger i felger/dekk for det syntes jeg har mest å si på utseende, og det var det jeg startet med.

*Kjøpte derfor hvite OZ Superturisimo WRC 17" felger.

*SÃ¥ modda jeg grillen, og lakkerte den selv.

*Tok av frontfanger, bakfanger og sparklet igjen lyktespylerhull samt ande riper og hakk som jeg fikk med på kjøpet :p Tok av speiler og lister rundt bilen og dro tilslutt opp til hønefoss for å lakkere det, sammen med øyeskygger og styling jeg hadde kjøpt.

*Demonterte baklysene og lakkerte dem røde.

*Dama tok av alle emblemer og klistremerker på bilen.

*Kutta av hengerfeste pga. boltene var herpa.

Så fikk jeg delene tilbake fra lakkering, og jeg stuka no værre for å få alt på plass :)
Men slutt resultatet ble jo ganske bra da.

Er endel småting igjen, som kommer etter hvert.
Har bestillt 40mm senkesett, som jeg har ventet på i 6uker nå :evil:
dvs: IKKE bestill fra eiker motorshop :x
Har oxo en potte jeg må få sveiset på snart :)

Oppdaterer når jeg får gjort noe mer.

Her er vaffal noen før og etter bilder:

Gammel bak:
Bilde

Ny bak:
Bilde

Gammel side:
Bilde

Ny side:
Bilde

Gammel front:
Bilde

Ny front:
Bilde

#175980  av Fredrik

:shock: Det lille gjorde seriøst mye! Møtte deg forresten utafor Skutebrygga.. Trur det var idag 8)

#175996  av BrennaRacing

Veldig pen bil...Diskre og pen den stylinga..

Får håpe du får senkesettet snart, for det trenger du :lol:
 #176014  av nicoloco

Ja fy faen!
Det må jeg si, flink gutt! ;)

#176085  av FireFox

takker for possitive tilbake meldinger :)
Hehe trenger sårt et senkesett ja.. ser jo ut som om bilen skal plane sånn som den står nå :wink:

Fredrik: hmm.. så en svart mr2 da som sto på rødt ja.. mulig det var deg.. du får blinke med lysa eller noe nestegang ;)

#176223  av lexusmann

FireFox skrev:takker for possitive tilbake meldinger :)
Hehe trenger sårt et senkesett ja.. ser jo ut som om bilen skal plane sånn som den står nå :wink:

Fredrik: hmm.. så en svart mr2 da som sto på rødt ja.. mulig det var deg.. du får blinke med lysa eller noe nestegang ;)
Det gjør rollan min også...men nå skal jeg få hjulbuene valset neste fredag...skjerminnbrettet liker ikke 7" felg når man har folk i baksetet...er også meninga å få lakkert bremsene svart..er det best å ha på grunning først?gjorde ikke det på celica t20'n jeg hadde...ble bare ok...hverken mer eller mindre..
Ble skikkelig bra Firefox!! :D Mangler bare blanke sideblink nå... :wink:

#176431  av FireFox

Veit, noen som veit om et sted der dem har hvite blinkers til bilen til rimelig pris??

vurderte å lakkere dem røde som baklysene egentlig.

#180861  av Kjetil84

Veeeldig pen carina det der!:)

Lister osv hadde sinnsykt mye å si! Bilen min er jo svart, og har ikke lyktespylere, så jeg slipper å tenke på å lakkere listene osv!:P

Angående hvite sideblink så kan du kjøpe orginale avensis sideblink, er ganske sikker på at de passer 100%, men jeg skal finne noen og prøve med før jeg bestiller fra toyota!

koster 200kr pr stykk!

#180923  av sw20

du har sansen for detaljer ser eg!!!

fin grill foresten.... kansje e skal lage slik ti pappa! hehe

Strøken bil uanz

#180966  av FireFox

Ganske fornøyd med grillen ja.. :) fikk litt tøffere preg med sånn grill og øye skygger.

De avensis blinklysene var jo ikke billige akkurat, men jeg får litt rabatter på toyota, så det kan hende jeg tester ut det.

#192114  av Sli

Kjetil84 skrev:Veeeldig pen carina det der!:)

Lister osv hadde sinnsykt mye å si! Bilen min er jo svart, og har ikke lyktespylere, så jeg slipper å tenke på å lakkere listene osv!:P

Angående hvite sideblink så kan du kjøpe orginale avensis sideblink, er ganske sikker på at de passer 100%, men jeg skal finne noen og prøve med før jeg bestiller fra toyota!

koster 200kr pr stykk!
Jepp de passer men kjøp fra 03 og oppover de er finest, følger også med pærer!

#192833  av Carina_E

jeg kjøpte hvite side blink tyil min carina e nå.. bestillte de til mamma sin corolla verso, de passet perfekt....
men je bestilte uten pæreholder for den og passer rett over hverandre..
bestilte på Toyota og betalte 302kr.......... :lol:

#192840  av Magne

Naaaais Carina!

Må få kompisen min til å gjøre noe slik på sin Carina E.

#192848  av FireFox

Carina_E: da bestiller jeg blinker`s til corolla verso jeg oxo. :)

Magne: Takker :) du får vise han kameraten din vei til ts-ogn oxo da ;)

#192871  av Carina_E

det blir bra veit....=) men du trenger ikke bestille med pæreholder som sagt, da blir de litt billigere også=) 302,-... he jeg betalte med 350 kr i sedler, og han spurte om jeg hadde 2kr, noe jeg ikke hadde, men han kunne ikke slå av de 2kr da, neida... måtte ut på bakrommet for å få vekslet.. he he.. syns det var litt bra jeg da :lol: