TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dekor pÃ¥ Mr2..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #19416  av turboman

Fikk nettopp en "crazy"?? idé om at sånn dekor på siden av bilen er ganske tøft....

SÃ¥ noen eksempler her:

http://www.caprizonetuning.com/tilbehor ... ak24h/fnf/

Noen som har erfaring med slikt?? Er det enkelt å sette på? Evt gjør kanskje billakkerere slikt for en penge eller 2... Må det overlakkeres med klarlakk, er det slitesterkt, og hvordan blir det når det fjernes igjen??

Tror grå dekaler på svart bil kan bli fint, men... blir vel med drømmen kanskje... :)

#19430  av turboman

hehe

ninja kan du få ha i fred.... :wink:

Tenkte mer på noe tribe-opplegg, men.... Er jo lov å fantasere litt....

#19437  av Erlend

For all del...

Kjører forresten en svart Sierra eller noe rundt her i Larvik med sølv tribal-dekor på siden. Kan ikke si det ser så veldig tøft ut, men det er klart det blir annerledes på en MR2 og med en annen farge enn reflekterende sølv... :)

#19445  av Mr2 Mk2

syns dette var litt snertent jeg...
Vedlegg
distance...
distance...
5836.jpg (25.48 kiB) Vist 3442 ganger
close up..
close up..
980.jpg (17.1 kiB) Vist 3442 ganger

#19446  av Erlend

Hehe! Tja... ehm... kanskje.. men andre farger, og det er kjipt å ikke se luftinntaket lenger!

#19449  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:og det er kjipt å ikke se luftinntaket lenger!
Hehe det så jeg ikke før du sa,hehe artig detalj det da..

#19468  av chris

Jeg skal nok ikke ha noen dekor på min vet jeg. Ikke sånne store klistregreier som det der i hvert fall ;)

#19493  av MRQuoc

jeg syns dekor er fint og passer best til nyere biler som er ganske godt stylet ... i ekstreme kits ... gamle biler som er "orginale" syns jeg ikke om .. :)

#19521  av chris

MRQ skrev:jeg syns dekor er fint og passer best til nyere biler som er ganske godt stylet ... i ekstreme kits ... gamle biler som er "orginale" syns jeg ikke om .. :)
God måte å si det på :)

#19546  av Christian

Har fundert ganske lenge på det jeg også, men ikke kommet noen vei ennå.
Synes det blir for mye eller for stygge motiver stort sett, har ikke funnet noe jeg virkelig liker... :?
Trenger det for å dekke over den dårlige lakken :roll:

#19553  av MRQuoc

Christian skrev:Har fundert ganske lenge på det jeg også, men ikke kommet noen vei ennå.
Synes det blir for mye eller for stygge motiver stort sett, har ikke funnet noe jeg virkelig liker... :?
Trenger det for å dekke over den dårlige lakken :roll:
kan du ikke bare lakkere det med noe fancy lakk? :D som er god nok uten dekor

#19555  av Christian

Har ikke tenkt å prioritere lakk nå, skal gjøre bilen ferdig innvendig og utvendig i vinter, så får jeg se senere.
Skal man lakke noe fancy koster det skjorta, og sålenge jeg bor her jeg bor er det uaktuelt, pga masse sand, stein og dritt i veien hele året.

#19572  av MRQuoc

Christian skrev:Har ikke tenkt å prioritere lakk nå, skal gjøre bilen ferdig innvendig og utvendig i vinter, så får jeg se senere.
Skal man lakke noe fancy koster det skjorta, og sålenge jeg bor her jeg bor er det uaktuelt, pga masse sand, stein og dritt i veien hele året.
jeg har mange negre i Drammen som kunne trengt seg kostejobber .. hvis kommunen din er interessert .. :mrgreen: