Her er et direkte utsagn av hva som er blitt skrevet på http://www.tscn.no om Celica og ts-ogn!
ja, det er useriøst
hva er definisjonen på sportsbil? skyline og impreza wrx er familiebil
supra er nok kanskje en sportsbil men celica er nok en familiebil
og mr2 er nok sportsbil,
siden du kaller deg andy_celica regner jeg med du har celica, og siden du syns ts-ogn er så bra tipper jeg du har en nyere type
hvis du ikke føler deg velkommen på noen norske forum fordi du ikke har noen sportsbil så er det vel bare å bli medlem i den nye klubben da vel, men da skjønner jeg jo ikke hvorfor du postet her
eneste jeg bruker ts-ogn og bilforumet til er når jeg kjeder meg og trenger en god latter
for det går for det meste i ting som:
prosjekttråd, bytte sikringer og vaske bilen, og kanskje kjøpe nye felger hvis jeg får penger av mamma og pappa
teknisk: det lyser på bremselampa i dashbordet, hva er galt??
og: hjelp bilen svinger bare på det ene hjulet, hva er galt???
og når det gjelder useriøshet på dette forumet her..
ja jeg må vel inrømme at det har blitt litt useriøst i det siste
men det er vel brukerne sin feil og ikke administrasjonen.
det har jo kommet endel nye brukere i det siste, kanskje dem kom ifra ts-ogn? hehe
Andy_Celica skrev:
Er ts-ogn useriøst? Jeg er super fornøyd med ts-ogn, poster jeg noe får jeg svar nesten med en gang, mange folk som sitter på veldig stor kunnskap der inne.
ikke for å fornærme noen, men er det et forum som er useriøst er det nok dette ja, jeg har lest igjenom noen poster og dette stedet er jo helt kaos.
Dere trenger ts-ogn men dere er for stolte til å spøre!
Dere kaller dere sportsbil club, etter de postene jeg har lest virker det ikke som dere har noe særlig peiling på noe om sportsbiler (undtatt fra de medlemem som oxo er medlem på ts-ogn)
ja, det er useriøst
hva er definisjonen på sportsbil? skyline og impreza wrx er familiebil
supra er nok kanskje en sportsbil men celica er nok en familiebil
og mr2 er nok sportsbil,
siden du kaller deg andy_celica regner jeg med du har celica, og siden du syns ts-ogn er så bra tipper jeg du har en nyere type
hvis du ikke føler deg velkommen på noen norske forum fordi du ikke har noen sportsbil så er det vel bare å bli medlem i den nye klubben da vel, men da skjønner jeg jo ikke hvorfor du postet her
eneste jeg bruker ts-ogn og bilforumet til er når jeg kjeder meg og trenger en god latter
for det går for det meste i ting som:
prosjekttråd, bytte sikringer og vaske bilen, og kanskje kjøpe nye felger hvis jeg får penger av mamma og pappa
teknisk: det lyser på bremselampa i dashbordet, hva er galt??
og: hjelp bilen svinger bare på det ene hjulet, hva er galt???
og når det gjelder useriøshet på dette forumet her..
ja jeg må vel inrømme at det har blitt litt useriøst i det siste
men det er vel brukerne sin feil og ikke administrasjonen.
det har jo kommet endel nye brukere i det siste, kanskje dem kom ifra ts-ogn? hehe
- 1993 Nissan Skyline R33 Gts J-Spec
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6