TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Biltransport

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #19607  av Zerpent

Som sagt i en tidliere post så vurderer jeg å kjøpe meg en mr2 mk2.

Men... jeg har et problem. Den jeg har sett meg ut er 145 mil unna... Langt det....

Noen som vet om en fornuftig måte å få fraktet denne bilen på? Den skal fra Tromsø til Åndalsnes.

#19610  av MRQuoc

hente den selv ? , så får du den javlig lange behagelige kjøreturen selv? .. teste den ut skikkelig samtidig ha tid til å høre på alle lyder :D :D

#19616  av turboman

Hei

Henta bilen selv.. kjørte 100 mil i ett strekk, jeg og min bror..

Toget opp og MR2 hjem.. Skikkelig fin tur, og ikke ble det så dyrt heller.

Anbefales!!

Ett herlig minne, og min MKII, som jeg har hatt siden i mai 2003, blir jeg bare mer og mer glad i... :) Du kommer ikke til å angre!

#19645  av erling

Kjørte og 100 mil når jeg henta min for 3 år siden, var alene i bilen da. Gikk på 11-12 timer, kun pisse- og kjøpe_pølse-pauser. Gikk helt fint det, var jo en gøy bil å kjøre.

På 145 mil ville jeg hatt en overnatting tror jeg, tatt det som en slags ferietur. Prøv å få med deg en copilot og da. :)

#19696  av MR2turbo

jeg kjørte 60mil jeg.. fin tur det og.. du bør definitivt kjøre selv ;)

#19704  av funkes

Jeg fikk noen andre til å kjøre fra et annet land jeg 8)

#19709  av PwRmAd

Jeg har kjørt fra norge til malta fram og tilbake. 3 ganger!!! 3200 km ,jepp tre TUSEN to HUNDRE km hver vei, 30 timer bak rattet (uten å regne med bensin stopp, pisse og sove pauser)

Hiv deg i bilen gutt, og kos deg på turen![/b]

#19716  av CelicaTurbo

Kjør bilen selv ja.. er også beste mulighet for å titte grundig på bilen før du faktisk overtar og blir eier av den. Er jo en mulighet for at den har noen overraskelser på lur.. Ta en overnatting på veien, det blir uansett en fantastisk tur :D

#19719  av henningl

vet det er en rød mr2 til salgs i sunndalsøra.. kan jo være verdt å se på først