TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montere DEFA alarm i moss/sarp/fredrikstad/halden

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #177657  av Goose

Er det noen som vet om en verksted som har greie priser på montering av DEFA alarm rundt Moss, Sarpsborg, Fredrikstad, Halden området?
Sist redigert av Goose den 01 jun 2006 20:51, redigert 1 gang totalt.

#177659  av Fred

PÃ¥ hvilken bil?

#177663  av Goose

Yaris 2006 modell

#177670  av Fred

Prøve å sjekke opp litt imorgen, men lurer på om det er leit å montere defa på den bilen. Mener det kan være leit å koble seg inn i lednings nettet der uten at det skal bli no krøll. Skal prate med han som klargjør nye biler på jobben. Mulig det greieste er å montere orginal toyota alarm. Muligens litt dyrere deler, men monteringstiden er nok en del mindre.

#177671  av MR2WideBody

Har ett her i Moss som heter Varnaveien bilpleie, som har ganske gode priser på alarm, husker ikke prisene i hue men det er under 4k ferdig montert... Ikke skyt meg på det, for det er en stund siden jeg sjekket..
Men hvis ikke så kan du jo kjøpe alarmen og koble det selv, det blir jo endel billigere (under 2k)

#177675  av Goose

MR2WideBody skrev:Har ett her i Moss som heter Varnaveien bilpleie, som har ganske gode priser på alarm, husker ikke prisene i hue men det er under 4k ferdig montert... Ikke skyt meg på det, for det er en stund siden jeg sjekket..
Men hvis ikke så kan du jo kjøpe alarmen og koble det selv, det blir jo endel billigere (under 2k)
Har ikke så go greie på det selv, og jeg trenger det kjapt + at jeg skla ha bevegelses og jeke sensor.

#177792  av Goose

Ringte Varnaveien bilpleie 7000 kr med alle sensorer. LATTERLIG PRIS!!! :lol:

#177835  av @lpher

For Defa alarm med glassknus og jekksensor så tar vi i underkant av 4.000,- ferdig montert for...på en slik bil som du har :) ...og dette er FØR ts-ogn rabatter er tatt med i regnestykket :D

#177840  av Goose

@lpher skrev:For Defa alarm med glassknus og jekksensor så tar vi i underkant av 4.000,- ferdig montert for...på en slik bil som du har :) ...og dette er FØR ts-ogn rabatter er tatt med i regnestykket :D
Men da må jeg til trondheim ikke sant?
Og hva er prisen med mikrobølge sensor?

#177877  av Fred

Sjekka med delelageret idag, såvidt de kunne se, var det ikke noe orginal toyota alarm å få til denne enda.

#177995  av Goose

Fred skrev:Sjekka med delelageret idag, såvidt de kunne se, var det ikke noe orginal toyota alarm å få til denne enda.
Ville aldri ha orginal alarm heller.
Den har bare glassknuse sensor og ikke neo mer.

Skal ha Defa med glassknuse, mikrobølge og jekke sensor.
Og får det nok til under prisen til Toyota's (simpleste alarm med montering) ferdig montert.

#178012  av @lpher

Goose skrev: Men da må jeg til trondheim ikke sant?
Shure thing...er her ting skjer vettu :D
Goose skrev: Og hva er prisen med mikrobølge sensor?
Den er inkludert :) Microbølgesensor/bevegelsessensor :)

#178072  av Goose

@lpher skrev:
Goose skrev: Men da må jeg til trondheim ikke sant?
Shure thing...er her ting skjer vettu :D
Da må jeg til Nesbyen og montere der, Sykt at verksteder skal ha 7000 kr for å montere en alarm når dere gjør det for under 5000 og firma på Nesbyen også gjør dette for under 5000. :roll:

Nå husker jeg hvorfor jeg aldri setter bilen min på verksted men isteden reparerer den selv.

#178086  av @lpher

Goose skrev:[

Da må jeg til Nesbyen og montere der, Sykt at verksteder skal ha 7000 kr for å montere en alarm når dere gjør det for under 5000 og firma på Nesbyen også gjør dette for under 5000. :roll:

Nå husker jeg hvorfor jeg aldri setter bilen min på verksted men isteden reparerer den selv.
Prøver igjen jeg....vi gjør det for under 4.000,- :D FØR ts-ogn-rabatter :D

#178106  av Goose

jejeje.
Men så gjør dere det i Trondheim, og det er langt borte i hitiheita og langt utover der man har lyst å kjøre.

Hadde dere gjort det samme i oslo f.eks så ville det vært greit, men du sjønner selv at å kjøre fra oslo eller moss til trondheim for å montere alarm er galskap i mega store dimensjoner.