TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig ferdig med lakk av celica etter to uker i garasjen:)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #177749  av azt

fikk meg en ny idee om at jeg ville prøve med på lakkering av bilen min... ble greit fornøyd med resultatet for å være første gang 8)
Vedlegg
060513_124620.jpg
060513_124620.jpg (104.16 kiB) Vist 4134 ganger
front
front
CIMG0030.JPG (156.48 kiB) Vist 3226 ganger
bak
bak
CIMG0032.JPG (169.88 kiB) Vist 3219 ganger

#177756  av tojo

Ble tøff den! Cool bil :D Bra jobba.

#177759  av azt

tojo skrev:Ble tøff den! Cool bil :D Bra jobba.
takker :) kjipe er jo at motorfeste på girkassa knakk en uke etter jeg ble ferdig da :cry: så ikke noe råning på en stund...

#177760  av perchr

lakkerte du det selv? første gangen? gjorde du det i ordentlig sånn "lakkbås" osv? så bra ut da! :)

#177762  av Larsen

SÃ¥ rimelig bra ut det der da! :D

#177774  av celicat23

Burde fjerne toyota logoen i bakruta, få på noen andre felger, og fjerne det sorte som er lakkert ved lyktene på skjermene forann. Utenom de små tingene, så var det pent!

#177811  av azt

perchr skrev:lakkerte du det selv? første gangen? gjorde du det i ordentlig sånn "lakkbås" osv? så bra ut da! :)
nope. hjemme i garasjen..
Vedlegg
monteringstid...
monteringstid...
CIMG0026.JPG (170.38 kiB) Vist 3221 ganger

#177823  av Kenshin

Blei ganske rå den der ja :wink:
Har samme front som deg (VeilSide Shogun), men sideskjørt og bakfanger var anderledes. Baken er vel Pakfeifer sitt?

#177829  av azt

Kenshin skrev:Blei ganske rå den der ja :wink:
Har samme front som deg (VeilSide Shogun), men sideskjørt og bakfanger var anderledes. Baken er vel Pakfeifer sitt?
bak og sideskjørt er fra pakfifer ja. vingen er replica fra erebuni

#177833  av Kenshin

Pakfeifer sine kitt er heldigvis ikke så dyre som VeilSide sine :wink:
Måtte gi 25.000 for komplett kitt og så kom lakkering i tillegg, men det var verdt det 8)

her kan du se min prosjektsbil :D
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14167

#177851  av Mr_Sann

Jeg så bilen din stå hos Toyota oppsal på fredagen for en uke siden. Så tøff ut. jeg la godt merke til den og måtte snu for å titte litt mere :D

#177853  av ErikG

Ble det mye støv i lakken din?? Ser bra ut! Tøft med hvit bil og svart toppdel. Har selv vurdert å lakke min i tofarget, men som CelicaT23 sier. Lakk over det rundt lyktene!

#177875  av Rollaole

Mye tar du for og lakkere overdel av bil? på orginal lakk.. Hvis det går?
Ble veldig bra! :)

Men noen heftigere felger hadde gjort seg! 8)

#178020  av azt

Rollaole skrev:Mye tar du for og lakkere overdel av bil? på orginal lakk.. Hvis det går?
Ble veldig bra! :)

Men noen heftigere felger hadde gjort seg! 8)
sorry. men gidder nok ikke å ta på meg noe arbeid å lakkere noen andre sine biler.. :P et jævla dritt arbeid syns jeg.. men greit når det er min egen liksom..

gidder ikke investere i noe mer felger... får meg supra med 19"volk om par uker så :P
Sist redigert av azt den 03 jun 2006 01:39, redigert 1 gang totalt.

#178022  av azt

ErikG skrev:Ble det mye støv i lakken din?? Ser bra ut! Tøft med hvit bil og svart toppdel. Har selv vurdert å lakke min i tofarget, men som CelicaT23 sier. Lakk over det rundt lyktene!
kunne ikke se at det ble noe særlig støv nei... hadde masse vann på gulvet og var nøye med avtørkingen av bilen før lakkeringa... ikke fått polert den ennå, så ikke sett sluttresultatet ennå egentlig..