TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orginale fjære til GT4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #178827  av Anders-st185

Layhe!
Lurer på om det er noen her som har orgniale fjærer til en celica gt4 st 185, som du har lyst å kvitte deg med. Mine er ikke godkjente, såe må ha noe å bytte til for å få dritten godkjent.

#178888  av Tor

Jeg har mine liggende og slenge her :) Men jeg reiser på havet i morgen tidli 08.00 så får ikke sendt de i posten til deg. Men har du ti og vente 3 uker så kan du få dem :)

#178977  av Biggen

Har liggende org ST185 fjærer forand, men desverre ikke bak.

#179134  av Helmer

Har 4 stk jeg...å jeg skal ikke på havet... :wink:
Har stått på en CS, ikke vært brukt de to siste åra! Bra stand!
Har du blitt stoppa av gestapo´n eller?
Hvilket fjærer har du på bilen nå, og hvor mye er den senka? Om du har senka bilen ca 30 mm med svarte fjærer skal det vel litt til for å bli stoppa trudde jeg, hvertfall på en sjelden bil som gt4!

#179135  av Anders-st185

ah! heaven! uhm, åssn tar du kontakt med meg evt. jeg med deg ?

#179136  av Anders-st185

Husker ikke helt...begynner å glemme slike ting jeg nå...mista lappen for 7 mnd sia, men skal gjøre den klar til sommern...får lappen tilbake da ;-)
Så lenge bilen blir godkjent med di, så skal jeg ha di. Skal bare bytte for å få den godkjent, for å så ta di av igjen

#179137  av Anders-st185

uhm, har senkesett som ikke er TUV-papirer på :-/ derfor, EU-kontroll som fucka til

#179140  av Helmer

Gi meg ett bud, så skal jeg tenke fort! :wink:

#179141  av Anders-st185

haha ;) hva skal du ha for di ?

Å tor...hva skal du ha for dine? Har som sagt ikke bruk for bilen min nuuuh! så'e kan evt vente =)

#179145  av Helmer

Hehe, jeg skjønner! Kan bli en liten duell her da... :) Hakke peiling hva jeg kan ta for dem jeg..! 1000? Er gromme fjærer da! :wink:

#179147  av Anders-st185

he he. Det er orginale fjærer ja? følger det med no godkjennings-papirer ?

#179150  av Helmer

Ja det er orginale fjærer, men de er jo bra for det! GT4 er jo rallybil!! :D Har nok ikke papirer på orginalfjærene nei... Men skal se om det står no på dem nå, en toyota kode eller no!

#179151  av Anders-st185

okei ja, lurer på om jeg kan få no papirer fra toyota om di nr er på...for nr må vel stå på, viss ikke begynner di vell å whine om det å

#179158  av Helmer

Sto ingenting på dem desverre! Veit ikke om toyota kan gi deg no papirer på det men... Du får høre med dem! Men vil du kjøre med fjærer som ikke er tuv godkjente altså? Kan jo bli stoppa av noen som har en skikkelig dårlig dag! :? Skulle tro tuv godkjenning hadde en viss kvalitetsbetydning å...

#179159  av Anders-st185

hum, fan, kan ringe di i mårra å høre. men mener at det MÅ være no nr på di. men kan ta å sjekke det derre litt nærmere. Det er ikke no problem :-) Fjæra er go som gull, fant ingen senkesett som var så "lav" som di jeg har...å vil lixom ikke heve bilen min for å si det slik