Hey..driver å ser på sparco stoler til bilen nå..men hvordan er det med understell til stolene...noen stoler står det at det er universal understell men hvordan er dette ??har ikke peil jeg?? 

tore 95 tt euro spec skrev:Hey..driver å ser på sparco stoler til bilen nå..men hvordan er det med understell til stolene...noen stoler står det at det er universal understell men hvordan er dette ??har ikke peil jeg??De jeg kjenner har fått sveiset understell til stolene. Det skulle da finnes ferdige understell å få kjøpt til Supra? Hvis ikke må du bare få laget selv og tilpasset slik du vil ha det! Dårlig patent spørr du meg...
tore 95 tt euro spec skrev:Hey..driver å ser på sparco stoler til bilen nå..men hvordan er det med understell til stolene...noen stoler står det at det er universal understell men hvordan er dette ??har ikke peil jeg??kan skaffe undestell til sparco som passer rett i bilen.
Stiansen skrev:http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=NJupp. Og det er sikkert de Toyparts også tenkte på
Er ikke det der sånne fester da?
I hvertfall spesifisert til Supra 93-98