TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tester av GT4??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #179557  av Helmer

Som topic sier...noen som har sett det?

Vært moro å lest om GT 4, samme hvem det er, i en test mot andre grom biler, spesielt på vinterføre! :wink: Eller en test fra da bilen var ny!

#179566  av kaimagne

Søk etter celica eller alltrac eller carlos sainz på eMule eller andre fildelingsprogrammer... :) Da finner du mange videoer.
På Google video finner du også en del; denne var litt bra... ;)
http://video.google.com/videoplay?docid ... ca+alltrac

#180435  av Tomera

Nice! All wheel drive, Celica Turboo! :D
 #180495  av gt4 carlos saintz

Her er ein test av ein celica....
Med og uten diverse whiteline prokukt...
Vedlegg
Artikkel 3
Artikkel 3
Celica artikkel3.jpg (138.64 kiB) Vist 651 ganger
artikkel 2
artikkel 2
Celica artikkel2.jpg (235.37 kiB) Vist 653 ganger
Artikkel 1
Artikkel 1
Celica artikkel1.jpg (56.24 kiB) Vist 662 ganger

#180604  av Kebab gud

ligger en test av Tiff needell av ST185 på nett ..
(tester den sammen med mk2 MR2)

#180617  av mortimer

Tror autofil bladet hadde en test av GT4 for en liten stund siden(husker ikke om det var siste nr eller det før der igjen)

Der ble bilen sammenlignet med VW Corrado og Delta Integrale

#180618  av mortimer

Tror autofil bladet hadde en test av GT4 for en liten stund siden(husker ikke om det var siste nr eller det før der igjen)

#180619  av Andy_Celica

mortimer skrev:Tror autofil bladet hadde en test av GT4 for en liten stund siden(husker ikke om det var siste nr eller det før der igjen)

Tror det var Gt4 CS sin!

#180624  av Tomera

Andy_Celica skrev:
mortimer skrev:Tror autofil bladet hadde en test av GT4 for en liten stund siden(husker ikke om det var siste nr eller det før der igjen)

Tror det var Gt4 CS sin!
Ja stemmer det! Har hengt opp den testen på veggen faktisk! hehe
Den fikk strålende omtale, men de skrev det var en std GT-4 som var bygget om med bl.a CS panser osv, men det er jo en genuin CS det der!
Litt sitat fra Autofil:

- Vil du ha en motorsterk bil med firehjulsdrift - som tåler hard bruk, da er Celica GT-4 ett godt valg

- Til tross for 15 år, føles den svært moderne. Fin kjørestilling, godt støyisolert og en engel på langtur.

- Det er ingen tvil om at Toyotaen har trioens suverent best sammenskrudde interiør.

- Et tidløst design som fortsatt fungerer. Kvalitetsfølelsen er forbløffende, En kjøremaskin av dimensjoner

#180625  av Andy_Celica

Tomera skrev:
Andy_Celica skrev:

Tror det var Gt4 CS sin!
Den fikk strålende omtale, men de skrev det var en std GT-4 som var bygget om med bl.a CS panser osv, men det er jo en genuin CS det der!
Litt sitat fra Autofil:

- Vil du ha en motorsterk bil med firehjulsdrift - som tåler hard bruk, da er Celica GT-4 ett godt valg

- Til tross for 15 år, føles den svært moderne. Fin kjørestilling, godt støyisolert og en engel på langtur.

- Det er ingen tvil om at Toyotaen har trioens suverent best sammenskrudde interiør.

- Et tidløst design som fortsatt fungerer. Kvalitetsfølelsen er forbløffende, En kjøremaskin av dimensjoner
Da slutta de med støyisoleringa på st205 ihvertfal, jeg har mere støy en motorlyd!

#180627  av Tomera

Andy_Celica skrev:
Tomera skrev:
Andy_Celica skrev: Tror det var Gt4 CS sin!
Litt sitat fra Autofil:

Da slutta de med støyisoleringa på st205 ihvertfal, jeg har mere støy en motorlyd!
hehe. Den ble da testet mot en gammel Lancia Integrale og VW Corrado, så i forhold til de to, er den nok stille! En kompis hadde ST202 (1,8 litern vertfall) og den var dårlig støyisolert den også! Kan vell ha noe med at vekten på ST205 er en del mindre enn ST185en!

#180634  av Helmer

Jeg kjørte corrado g60 før det blei celica, og den var bedre isolert enn yotaen hvertfall! Begge hadde/har grom eksos, men jeg syns det støyer en del fra vinduskarmene på celica´en!

Den testen autofil hadde står kun i bladet eller?

#180642  av Helmer

Kebab gud skrev:ligger en test av Tiff needell av ST185 på nett ..
(tester den sammen med mk2 MR2)
Hvor hen på nett da?
Er det han ene i Top gear eller?

#180643  av Tomera

Helmer skrev:Jeg kjørte corrado g60 før det blei celica, og den var bedre isolert enn yotaen hvertfall! Begge hadde/har grom eksos, men jeg syns det støyer en del fra vinduskarmene på celica´en!

Den testen autofil hadde står kun i bladet eller?
Ja den står nok bare i bladet! Jeg har heller ikke den oppfattning av at Corrado er dårlig lydisolert. Men er jo mye som kan spille inn!

#180644  av Helmer

Kan jo hende de mente at man ikke hører motorstøy så godt i celica´en som i corrado´en! For 3s gte motoren er jo ganske stillegående, hvertfall i forhold til g60´en jeg hadde! Men så snakker vi jo en 88 VAG her da... :lol: Skal nok ikke ha no folkevogn igjen gitt! Hehe!